Θα Πάω στο Διάστημα...
Τι σχέση έχει η ΝASA, o Γιώργος Λιανός και το Αxe;
Πόση έμπνευση, γνώση, χιούμορ και σοβαρότητα μαζί, οργάνωση και όραμα μπορεί να έχει ένα λανσάρισμα νέου προϊόντος;
Δύο μέρες πριν ακολούθησα το... διαστημικό κάλεσμα του νέου Axe Apollo στο Galaxy Bar του Χίλτον (είπαμε το concept ήταν διαστημικό!) και μπροστά μου αποκαλύφθηκε ο νέος απέραντος κόσμος ενός ιδιαίτερα απαιτητικού project: το νέο Axe Αpollo θα στείλει 22 τυχερούς από όλο τον κόσμο σε ένα πραγματικό ταξίδι στο διάστημα!
Εάν έχετε (που σίγουρα έχετε) μυρίσει ένα οποιοδήποτε Αxe θα έχετε διαπιστώσει πως τα αρώματά τους θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι κλεισμένα σε...βαριά, ακριβά μπουκάλια. Άλλωστε τίποτα δεν είναι τυχαίο. Εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια πίσω από τα αρώματα Αxe κρύβεται μια διάσημη "μύτη", η αρωματοποιός Αnn Gottlieb, η οποία εκτός από την μακροχρόνια συνεργασία της με την Unilever, είναι η δημιουργός πολλών γνωστών και πολύ επιτυχημένων αρωμάτων διάσημων οίκων.
Το νέο Αpollo Axe είναι δροσερό και φρέσκο με νότες από φασκόμηλο, μανταρίνι, λεβάντα, ίριδα, σανταλόξυλο και κασμίρι. Κι όπως βλέπετε, διαθέτει πλήρη σειρά περιποίησης (άρωμα, αποσμητικά, ζελ ντους και after shave).
Και για να μπείτε στο κλίμα, ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες από τη βραδιά του λανσαρίσματος. Ο Γιώργος Λιανός αστροναύτης για μια βραδιά, παρέα με το sexy πλήρωμά του! Και καθώς το Axe Apollo μπορεί να κάνει τον κάθε άνδρα ήρωα, προκαλεί το κοινό να λάβει μέρος σε μια μοναδική δοκιμασία ώστε να κερδίσει μια θέση στο Global Spacecamp της NASA!
Στο πρώτο στάδιο (έως 31/5/2013) οι τολμηροί επίδοξοι αστροναύτες θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στη σελίδα www.axeapollo.com και να παρακινήσουν τους φίλους τους να τους ψηφίσουν. Οι 50 πρώτοι περνούν...
Στο δεύτερο στάδιο (31/5-15/7 2013) το Axe Apollo μέσω εφαρμογής της σελίδας του στο Facebook καλεί τους 50 επίλεκτους να αναμετρηθούν σε έναν ψηφιακό social διαγωνισμό ο οποίος θα καθορίσει την τελική 5άδα.
Στο τρίτο στάδιο η Αxe Appolo Space Academy αναλαμβάνει την εκπαίδευση και γνωριμία των 5 φιναλίστ στο κοινό, το οποίο θα αποφασίσει ποιον θα στείλει στο διάστημα. Ο Έλληνας με τις περισσότερες ψήφους θα φοιτήσει σε πρώτη φάση στο Global Spacecamp της NASA στην Αμερική και σε δεύτερη, θα διαγωνιστεί για μια θέση στο διάστημα!
Η Ειρήνη Σταμάτη, που εκτός από Group Brand Manager Deos ήταν και η κεφάτη παρουσιάστρια της βραδιάς, ανάμεσα στους γιατί όχι, μελλοντικούς έλληνες αστροναύτες που θα φύγουν για το διάστημα άντρες και θα επιστρέψουν ήρωες! Η ομάδα της Unilever και του Axe, από αριστερά προς δεξιά: Γρηγόρης Αντωνιάδης – Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Elais-Unilever Hellas, Ηλίας Κατσουλάκος – Marketing Manager Personal Care Elais-Unilever Hellas, Ειρήνη Σταμάτη – Group Brand Manager Deos & Grooming Elais-Unilever Hellas, o AXE APOLLO ήρωας της βραδιάς Γιώργος Λιανός, Γιώτα Τσαναξή – Brand PR Manager Elais-Unilever Hellas, Αντώνης Κότσελας – Brand Manager AXE, Elais-Unilever Hellas, Μαρία Τζελέπη-Business Unit Director στην Αsset Ogilvy Public Relations Και ήρθε η ώρα της απόλαυσης! Διότι όποιος κι αν νομίζετε πως είναι ο πραγματικός, υπέρτατος ήρωας (που θα σας σώσει), τίποτα δεν μπορεί να νικήσει έναν... αστροναύτη! Η καλοκαιρινή του version...
Kαι η "καυτή" του εκδοχή!
|