Close Panel

Login

 

             

Toys for Boys
Η G-Star Raw και ο chess star Magnus!
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Τετάρτη, 26 Μάρτιος 2014 00:00
     

Ο αντισυμβατικός χαρακτήρας του denim brand θριαμβεύει και πάλι μέσα από τη νέα καλοκαιρινή καμπάνια με πρωταγωνιστές τον διάσημο πρωταθλητή σκακιστή Magnus Carlsen και το μοντέλο - ακτιβίστρια Lily Cole.  

 

1a

 

Το αγαπημένο denim brand G-Star Raw είναι και πάλι εδώ. Αγαπημένο για το πραγματικά ξεχωριστό του στυλ αλλά και γιατί δεν πέρασε και πολύς καιρός από τότε που συμμετείχα ως ambassador στην παρουσίαση της υπηρεσίας Raw Τailored Atelier που συνδιοργάνωσε παρέα με το περιοδικό Ozon Raw. Θυμάστε; Εάν δεν θυμάστε, είναι όλα εδώ!  

 

Για την καμπάνια Άνοιξη - Καλοκαίρι 2014 η  G-Star RAW παρουσιάζει τον απροσδόκητο συνδυασμό των πρωταγωνιστών της, του 24χρονου Noρβηγού πρωταθλητή στο σκάκι Magnus Carlsen και του μοντέλου Lily Cole.

 

1b

Ο Magnus σε δράση...  

 

Διάσημος για το ασυμβίβαστο και για τον δυναμισμό που τον διακρίνει σε κάθε παρτίδα, ο Μagnus Carlsen βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης σκακιστών. Ο Carlsen υπήρξε grandmaster στα 13 του και κέρδισε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο Σκάκι το Νοέμβριο του 2013. Ευρέως αναγνωρισμένος επίσης, για το ότι δημιούργησε νέο ενδιαφέρον για το παιχνίδι, καταγράφηκε φέτος από το περιοδικό TIME ως ένας από τους 100 ανθρώπους στον κόσμο με την μεγαλύτερη επιρροή.

 

Και αν τολμάτε ή αν απλώς είστε chess fans μπορείτε να παίξετε μια παρτίδα live με τον Magnus μέσω του free apllication PlayMagnus που είναι πλέον διαθέσιμο! 

2

Ο Magnus έχοντας ήδη προκαλέσει "αναταραχή" όταν φωτογραφήθηκε από τον καταξιωμένο Anton Corbijn για την καμπάνια Φθινόπωρο/Χειμώνας 2010-1 της G-Star, προσελκύει πάλι όλα τα βλέμματα με τη συμμετοχή του στην καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014 στο πλάι της Lily Cole, που επιλέχθηκε από τη G-Star για την αντισυμβατική ομορφιά της και το πάθος της για τις τέχνες.


1

Αντίστοιχα με τον Magnus Carlsen, η καριέρα της Lily Cole ξεκίνησε σε μικρή ηλικία όταν παρουσιάστηκε σε ηλικία 16 ετών στο εξώφυλλο της Αγγλικής Vogue, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας λαμπρής πορείας. Στη διάρκεια των σπουδών της στην Ιστορία Τέχνης, πρωταγωνίστησε σε διάφορες ταινίες, ξεκίνησε μια επιτυχημένη πρωτοβουλία προσφοράς -impossible.com-και αγωνίστηκε για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. 

 

Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί επίσης και το μοντέλο τζην που φορούν ο Magnus και η Lily, το εξαιρετικά επιτυχημένο Type C.

 

3

To αντισυμβατικό ντουέτο της φετινής καλοκαιρινής καμπάνιας. 

 

 

3a

Ο Magnus Carlsen και η Liv Tyler από event για την πρώτη καμπάνια του G-Star το 2010 με πρωταγωνιστή τον ξεχωριστό grandmaster. 

 

 

4

Ο Magnus στην παλαιότερη καμπάνια του 2010 φωτογραφημένος από τον γνωστό Δανό φωτογράφο και σκηνοθέτη ταινιών και μουσικών βίντεο Anton Corbijn. Και δίπλα του φυσικά εγώ κι ας μην το ξέρει! :))

 

H φωτογραφία (μου!) είναι δια χειρός και φακού Iωάννας Χατζηανδρέου από το event για το λανσάρισμα του Raw Tailored Atelier φυσικά, που λειτουργεί στο κατάστημα G-Star Raw στο The Mall Athens (210 6100760) και όπου μπορείτε να φτιάξετε και εσείς (όπως έκανα και εγώ) το δικό σας customized τζην 3301 από το θρυλικό ιαπωνικό ύφασμα Red Listing Denim χωρίς επιπλέον επιβάρυνση

 

Kαι μετά από όλα αυτά, ΠΡΕΠΕΙ απλώς να ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ αυτό το βίντεο! 

 

 

 

 
Άρωμα Άντρα!
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Δευτέρα, 20 Ιανουάριος 2014 00:00
     

Valentino Uomo. Mήπως έτσι θέλετε να μυρίζει (και να δείχνει) αυτός που θα σας πλησιάσει;  aaΈνα νέο αντρικό άρωμα που τα έχει όλα. Μύθο, στυλ, προσωπικότητα. Ένα αντρικό άρωμα από αυτά που θέλετε να μυρίζετε κάθε φορά στο λαιμό του. Αλλά και από αυτά που σας αρέσει τόσο που θα το ψεκάσετε στο δικό σας λαιμό. 

 

b

 

O "ήρωας" του νέου αρώματος Valentino Uomo είναι ο 31χρονος γάλλος ηθοποιός και σκηνοθέτης Louis Garrel που γνωρίσαμε κυρίως από τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην ταινία The Dreamers του Bernardo Bertolucci.

Δεν είναι πολύ γοητευτικός; Και σε αυτή τη φωτογραφία από τον φακό του βρετανού David Sims δεν μοιάζει πολύ με τον δικό μας ηθοποιό Νίκο Κουρή στο λίγο πιο αδύνατό του; :))

 

c

 

Το άρωμα είναι κομψό. Όπως ένα αξεσουάρ που φέρει τη σφραγίδα Valentino. To μπουκάλι του, εντυπωσιακό και βαρύτιμο, μοιάζει με ένα φίνο μπουκάλι λικέρ, με μια εντυπωσιακή γυάλινη επιφάνεια κομμένη πρισματικά, σαν ένας πλίνθινος τοίχος ενός palazzo. 

 

d

 

H ατομόσφαιρα του Valentino Uomo είναι βγαλμένη μέσα από το φυσικό σκηνικό της Ρώμης. Της νυχτερινής Ρώμης, τότε δηλαδή που όλα είναι πιθανά, τότε που οι bon viveur, οι γοητευτικοί κοσμοπολίτες, οι αριστοκράτες γόνοι κάνουν τη ζωή να μοιάζει με σινεμά. 

 

f

 

e

 

Το πιο πολύτιμο όμως στοιχείο του αρώματος, αλλά και κάθε αρώματος που διεκδικεί μια θέση στο μπουντουάρ μας, στην καρδιά μας και στο πάνθεον των αρωμάτων που ήρθαν για να μείνουν, είναι ο χυμός τους. Ο διάσημος γόνος και συνεχιστής της οικογενειακής παράδοσης Olivier Polge είναι ο αρωματοποιός που δημιούργησε αυτό το βαθιά αυθεντικό Ιταλικό μίγμα που φτιάχτηκε από πολύ διαλεγμένα συστατικά. Άλλωστε, όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν ο Olivier Polge, "δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο σε ένα άρωμα από συστατικά που είναι άχρηστα". 

 

g

 

Το άρωμα ξεκινάει με περγαμόντο και μια υποψία μπαχαρικών. Η απαλή μυρτιά γίνεται gourmet απόλαυση καθώς ενώνεται με νότες από καφέ και κρέμας gianduja. Ακολουθεί το λευκό δέρμα και ο κέδρος, ενώ το τέλος γράφεται από διακριτικά αρώματα ξύλου και καπνού.

  

Μυρίζει απλώς υπέροχα, διαφορετικά και δεν μένει παρά να δοκιμάσετε πως ενώνεται και τι αρωματικό αποτύπωμα αφήνει στο δικό του - ή στο δικό σας- δέρμα! 

 

Η σειρά Valentino Uomo κυκλοφορεί στα τέλη Ιανουαρίου 2014 και περιλαμβάνει δύο συσκευασίες Eau de Toilette (50ml & 100ml) καθώς και 5 προϊόντα περιποίησης: Shower Gel, Αποσμητικό σπρέι, Αποσμητικό Στικ, After Shave Balm και After Shave Lotion. 

 

 

 

 

 
Πυκνότερα Μαλλιά Τώρα!
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Παρασκευή, 22 Νοέμβριος 2013 00:00
     

Aναγέννηση των μαλλιών με δράση στα βλαστοκύτταρα της βολβού της τρίχας από το νέο Dercos Neogenic της Vichy.

 

1

 

Kαιρό είχαμε να ακούσουμε κάτι καινούριο για την τριχόπτωση από τον χώρο της κοσμετολογίας. Και στο μεταξύ τα μαλλάκια μας, σε αγοράκια και κοριτσάκια, έπεφταν κι έπεφταν κι έπεφταν... Καιρό είχαμε να ακούσουμε κάτι για την τριχόπτωση και από την L'Oréal. Μέχρι που όλα αυτά άλλαξαν! 

 

Τα εργαστήρια της L'Oréal μετά από 20 χρόνια ερευνών και 3 επιστημονικές δημοσιεύσεις, φέρνουν αποκλειστικά για τη Vichy το Dercos Neogenic.  Με ένα νέο πατενταρισμένο μόριο, επεμβαίνουν στη λειτουργία των βλαστοκυττάρων, κατά τη διάρκεια αδράνειας του βολβού της τρίχας, προκαλώντας την αναγέννησή της.

 

 

2

Η τριχόπτωση είναι ένα πρόβλημα που πλήττει το 75% των αντρών, αρχίζοντας ήδη από τη δεύτερη δεκαετία της ζωής τους. Κι αν νομίζετε πως δεν αφορά και τις γυναίκες, σφάλετε! Στις γυναίκες εμφανίζεται στο 25% του πληθυσμού στα 35-40 χρόνια τους, ενώ αυξάνεται στο 60%, μετά την εμμηνόπαυση!

 

Για ένα «φυσιολογικό» τριχωτό κεφαλής, εκτιμάται ότι ο φυσιολογικός αριθμός των τριχών που πέφτουν κάθε μέρα ανέρχεται κατά μέσο όρο στις 50 με 100. Όταν το όριο αυτό ξεπερνιέται, το τριχωτό βρίσκεται στη φάση της «μη φυσιολογικής» απώλειας τριχών.

 

H έρευνα της L'Oréal ανακάλυψε ότι, κατά τη φάση της αδράνειας της τρίχας, (μια φάση "χειμερίας νάρκης" που διαρκεί 2-12 μήνες, κατά την οποία ο βολβός της τρίχας κοιμάται πριν ξυπνήσει και περάσει σε έναν νέο κύκλο ζωής)  τα βλαστοκύτταρα παίζουν ρόλο-κλειδί καθώς έχουν τη μοναδική δύναμη να «ξυπνούν» τον ανενεργό βολβό και έτσι να δημιουργούνται νέες τρίχες. Όσο μειώνεται η φάση της αδράνειας, τόσο μειώνεται αντίστοιχα και ο αριθμός των ανενεργών βολβών. 'Ετσι, ο αριθμός των τριχών αυξάνεται και τα μαλλιά είναι φανερά πυκνότερα!

 

3

Η  Vichy ανακάλυψε την ύπαρξη αποθεμάτων βλαστοκυττάρων στους θύλακες τις τρίχας και δημιούργησε το πατενταρισμένου μόριο με βιομιμητική δράση, το Stemoxydine®, που δημουργεί ένα ιδανικό περιβάλλον που βελτιώνει τη λειτουργία αυτών των βλαστοκυττάρων και άρα δημιουργεί πηγές για νέες τρίχες. 

 

Η κλινική μελέτη του προϊόντος σε νοσοκομείο απέδειξε αύξηση 4% της πυκνότητας των μαλλιών, που ισοδυναμεί με 1700 νέες τρίχες σε 3 μήνες

 

Το Dercos Neogenic  διαθέτει αμπούλες και απλικατέρ για εύκολη και σωστή εφαρμογή. Έχει ευχάριστο άρωμα, στεγνώνει γρήγορα και δεν λαδώνει τα μαλλιά. Επίσης είναι κατάλληλο για άντρες και γυναίκες. 

Η αγωγή διεξάγεται σε έναν τριμηνιαίο κύκλο, οποιαδήποτε στιγμή του χρόνου, εφαρμόζοντας μία δόση το πρωί ή το βράδυ σε βρεγμένα ή στεγνά μαλλιά. Για μία ολοκληρωμένη αγωγή συνιστάται η χρήση 3 συσκευασιών 28  δόσεων .

 

Και επειδή η επιστήμη ίσως σας έπεσε κάπως βαριά, εάν λοιπόν ξεκινήσετε τη θεραπεία τώρα και είστε κάπως έτσι... 

4

 

 

Μετά από τρεις μήνες και 84 αμπούλες μπορεί να είστε κάπως έτσι... ! 

4b

 

 

Ενώ εάν δεν σας αρέσουν τα κοστούμια, μπορεί και να είστε κάπως έτσι! 

5

 

Εάν σας συμβεί αυτό, με ή χωρίς κοστούμι, στείλτε μας φωτογραφία (και τηλέφωνο!) ;)

 

 

 


Σελίδα 1 από 5

Boys