Close Panel

Login

 

             

Toys for Boys
Θα Πάω στο Διάστημα...
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Παρασκευή, 01 Φεβρουάριος 2013 00:00
     

Τι σχέση έχει η ΝASA, o Γιώργος Λιανός και το Αxe;

 1

 

Πόση έμπνευση, γνώση, χιούμορ και σοβαρότητα μαζί, οργάνωση και όραμα μπορεί να έχει ένα λανσάρισμα νέου προϊόντος; 

 

Δύο μέρες πριν ακολούθησα το... διαστημικό κάλεσμα του νέου Axe Apollo στο Galaxy Bar του Χίλτον (είπαμε το concept ήταν διαστημικό!) και μπροστά μου αποκαλύφθηκε ο νέος απέραντος κόσμος ενός ιδιαίτερα απαιτητικού project: το νέο Axe Αpollo θα στείλει 22 τυχερούς από όλο τον κόσμο σε ένα πραγματικό ταξίδι στο διάστημα! 

 

 

kolaz

Εάν έχετε (που σίγουρα έχετε) μυρίσει ένα οποιοδήποτε Αxe θα έχετε διαπιστώσει πως τα αρώματά τους θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι κλεισμένα σε...βαριά, ακριβά μπουκάλια. Άλλωστε τίποτα δεν είναι τυχαίο. Εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια πίσω από τα αρώματα Αxe κρύβεται μια διάσημη "μύτη", η αρωματοποιός Αnn Gottlieb, η οποία εκτός από την μακροχρόνια συνεργασία της με την Unilever, είναι η δημιουργός πολλών γνωστών και πολύ επιτυχημένων αρωμάτων διάσημων οίκων.

 

Το νέο Αpollo Axe είναι δροσερό και φρέσκο με νότες από φασκόμηλο, μανταρίνι, λεβάντα, ίριδα, σανταλόξυλο και κασμίρι. Κι όπως βλέπετε, διαθέτει πλήρη σειρά περιποίησης (άρωμα, αποσμητικά, ζελ ντους και after shave).

 

 

Και για να μπείτε στο κλίμα, ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες από τη βραδιά του λανσαρίσματος.

 1a

Ο Γιώργος Λιανός αστροναύτης για μια βραδιά, παρέα με το sexy πλήρωμά του! 


Και καθώς το Axe Apollo μπορεί να κάνει τον κάθε άνδρα ήρωα, προκαλεί το κοινό να λάβει μέρος σε μια μοναδική δοκιμασία ώστε να κερδίσει μια θέση στο Global Spacecamp της NASA!

 

Στο πρώτο στάδιο (έως 31/5/2013) οι τολμηροί επίδοξοι αστροναύτες θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στη σελίδα www.axeapollo.com και να παρακινήσουν τους φίλους τους να τους ψηφίσουν. Οι 50 πρώτοι περνούν...

 

Στο δεύτερο στάδιο (31/5-15/7 2013) το Axe Apollo μέσω εφαρμογής της σελίδας του στο Facebook καλεί τους 50 επίλεκτους να αναμετρηθούν σε έναν ψηφιακό social διαγωνισμό ο οποίος θα καθορίσει την τελική 5άδα. 

 

Στο τρίτο στάδιο η Αxe Appolo Space Academy αναλαμβάνει την εκπαίδευση και γνωριμία των 5 φιναλίστ στο κοινό, το οποίο θα αποφασίσει ποιον θα στείλει στο διάστημα. Ο Έλληνας με τις περισσότερες ψήφους θα φοιτήσει σε πρώτη φάση στο Global Spacecamp της NASA στην Αμερική και σε δεύτερη, θα διαγωνιστεί για μια θέση στο διάστημα! 

 

 

1b


Η Ειρήνη Σταμάτη, που εκτός από Group Brand Manager Deos ήταν και η κεφάτη παρουσιάστρια της βραδιάς, ανάμεσα στους γιατί όχι, μελλοντικούς έλληνες αστροναύτες που θα φύγουν για το διάστημα άντρες και θα επιστρέψουν ήρωες! 



1c


Η ομάδα της Unilever και του Axe,  από αριστερά προς δεξιά: Γρηγόρης Αντωνιάδης – Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας, Elais-Unilever Hellas, Ηλίας Κατσουλάκος – Marketing Manager Personal Care Elais-Unilever Hellas, Ειρήνη Σταμάτη – Group Brand Manager Deos & Grooming Elais-Unilever Hellas, o AXE APOLLO ήρωας της βραδιάς Γιώργος Λιανός, Γιώτα Τσαναξή – Brand PR Manager Elais-Unilever Hellas, Αντώνης Κότσελας – Brand Manager AXE, Elais-Unilever Hellas, Μαρία Τζελέπη-Business Unit Director στην Αsset Ogilvy Public Relations


Και ήρθε η ώρα της απόλαυσης! Διότι όποιος κι αν νομίζετε πως είναι ο πραγματικός, υπέρτατος  ήρωας (που θα σας σώσει), τίποτα δεν μπορεί να νικήσει έναν... αστροναύτη!


Η καλοκαιρινή του version...

 

 

 

 

Kαι η "καυτή" του εκδοχή!

 

 

 

 
O Don Barber και ο... Kωνσταντίνος!
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Τετάρτη, 14 Νοέμβριος 2012 00:00
     

Γένια, φαλτσέτες και αρωματικοί αφροί. Ο Κωνσταντίνος πέρασε πολύ καλά στο Don Barber & Groom παρέα με την  Kérastase!proti

H πρόσκληση το έλεγε ξεκάθαρα: φέρτε μαζί σας έναν αγαπημένο σας άντρα και αφήστε μας να τον περιποιηθούμε στο Don Barber & Groom παρέα με την Kérastase Homme. 

 

Πήρα λοιπόν κι εγώ τον Κωνσταντίνο μου, τον μικρό της οικογένειας που πλέον έχει γίνει ένας υπέροχος νεαρός άντρας που σίγουρα θα απολαύσει τις φροντίδες που θα δεχτεί. 

 

Το Don Barber & Groom βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Αμερικής 16 και Βαλαωρίτου (τηλ. 210 3617507). Σε ένα hot spot της πόλης δηλαδή με πολλούς μικρότερους ή μεγαλύτερους κύριους να περνούν το design κατώφλι του για την καθημερινή τους περιποίηση καθ' οδόν προς τις δουλειές και τα ραντεβού τους. 

 

Και η ώρα του δικού μας ραντεβού είχε φτάσει! Ο Κωνσταντίνος ήταν έτοιμος να ζήσει την εμπειρία ενός barber shop κι εγώ έτοιμη να απαθανατίσω τις μεγάλες στιγμές!

 

kolazz

 

Η Μάγκυ Κολιοπούλoυ, Product Manager της Kérastase, η Μαρία Δρανδάκη, P.R της L'Oréal, ο Mάριος Σακελλαράκης του Don Barber & Groom και  o Γιώργος Μπιτζάνης, Μarketing Manager της Kérastase ήταν η μεγάλη παρέα εκείνης της ημέρας. Το Don είναι ένας μοναδικός χώρος περιποίησης και ευεξίας για τους άντρες, και ο 20χρονος Κωνσταντίνος πήρε την πρώτη του μύηση στην κλασική, παραδοσιακή αλλά με μοντέρνο twist φροντίδα που απολαμβάνει κανείς σε ένα εξελιγμένο, μοντέρνο κουρείο! 

 

Το Don Barber & Groom είναι ένας υπέροχος χώρος αποκλειστικά για αντρική περιποίηση με "ψαγμένες" υπηρεσίες, κούρες και προϊόντα. Μόνο τα  καλύτερα έχουν διαλέξει οι υπεύθυνοι του Don για τους πελάτες τους, που πλέον τους επισκέπτονται ακόμη και σε καθημερινή βάση. Οπότε σε ότι αφορά στην περιποίηση των μαλλιών, η Kérastase Homme αλλά και αρκετά άλλα προϊόντα από τις υπόλοιπες σειρές της  Kérastase δεν θα μπορούσαν να λείπουν από έναν τέτοιο χώρο. 

 

Η φροντίδα για τον Κωνσταντίνο περιελέμβανε trimming στο κούρεμά του, παραδοσιακό ξύρισμα (με ζεστές πετσέτες, μαλακτική σαπουνάδα, παραδοσιακό ξύρισμα με φαλτσέτα), περιποίηση after shave με επιλεγμένα οργανικά καλλυντικά προϊόντα, λούσιμο και περιποίηση  Kérastase Homme και τέλος μασάζ κεφαλής. Τι άλλο να ζητήσει κανείς!

 

Κι ενώ ο Κωνσταντίνος έκανε την κούρα ομορφιάς του, εγώ έμαθα πολλά και ενδιαφέροντα για την περιποίηση των αντρικών τριχών. Το μούσι είναι όπως βλέπετε πολύ της μόδας στις μέρες μας...

 

kolaz

Ο Brad, ο George και ο Hugh είναι κατά περιόδους (και κατά... ρόλο)  fan της γενειάδας. 

 

Το καλό μούσι θέλει τρόπο!

Το μούσι μπορεί να κρύψει ατέλειες, να τονίσει χαρακτηριστικά, να αλλάξει το σχήμα του προσώπου. Μεγάλη σημασία παίζει επίσης το μήκος και η πυκνότητα  των μαλλιών, ώστε να υπάρχει συμμετρία ή και αντίθεση με το μήκος, το σχήμα ή τον όγκο της γενειάδας. 

 

Ο Γιάννης Σακελλαράκης του Don μας είπε πως καλό θα ήταν όσοι έχουν ή προσπαθούν να αφήσουν μούσι, να το περιποιούνται κάθε 10 περίπου μέρες. 

 

Το "καθάρισμα" στα μάγουλα και το λαιμό, το ψαλλίδισμα και το trimming στους όγκους είναι τα σημεία που κάνουν τη διαφορά ώστε το μούσι να φαίνεται προσεγμένο. 

 

Οι ειδικοί του Don έχουν τη γνώση και την εμπειρία να δημουργήσουν το ιδανικότερο σχήμα στο μούσι ώστε να ταιριάζει καλύτερα στο πρόσωπο, σύμφωνα με κανόνες της προσωπολογίας. 

 

kolaz2

Οίκοι μόδας όπως οι Cotélac, Lanvin και Prada προτιμούν μοντέλα με πλούσια και εντυπωσιακή γενειάδα! 


Τα γένια και τα χτένια

Κι όμως, κάποιοι τα... χτενίζουν! Ενώ κάποιοι άλλοι κάνουν ειδικές κούρες γιατί σε κάποιες φάσεις ανάπτυξης τα γένια προκαλούν φαγούρα και ξηροδερμίδα. Και κάποιοι άλλοι προτιμούν να μην το παρακάνουν, να μην ξεφεύγουν τα γένια τους σε μήκος, επιλέγοντας να ξυρίζονται κάθε 10 περίπου ημέρες. Έτσι απολαμβάνουν και το ατημέλητο - αξύριστο look αλλά και την απόλαυση ενός καλού εβδομαδιαίου ξυρίσματος. Κι αν σας αρέσουν τα γένια σας, τα θέλετε μόνιμα στην εμφάνισή σας αλλά τα θέλετε πιο απαλά, βελούδινα; Ο Μάριος Σακελλαράκης έχει τη λύση: 1-2 σταγόνες Kerastase Elixir  Ultime (το μωβ που ταιριάζει στα λεπτά, ευαίσθητα μαλλιά) είναι ιδανικό για να κάνει τα γένια  μεταξένια! 

 

Kαι ήρθε η ώρα για ένα βιντεάκι! Όχι, δεν θα δούμε τους ZZ Top! Θα δούμε έναν τύπο που για ένα χρόνο περπάτησε από το Πεκίνο στην Γερμανία, φωτογραφίζοντας κάθε μέρα την... εξέλιση των γένιων του! 

 

 

 

 
Ο Σεΐχης των Αρωμάτων
Τρίτη, 30 Οκτώβριος 2012 00:00
  

Ο Sheikh Majed Al-Sabah μαγειρεύει τα αρώματά του στην The Fragrance Kitchen (ΤFK) και όπως μυρίζουμε, από το Κουβέιτ θα κατακτήσει όλο τον κόσμο!

 

protix

Θυμάστε που μιλούσαμε για την Αραβική Άνοιξη; Η Ανατολή της μόδας - και της αρωματοποιίας- έφτασε!

 

Είναι γνωστός εδώ και περισσότερες από 2 δεκαετίες στην παγκόσμια ελίτ της μόδας. Ο Sheikh Majed Al - Sabah (ξέρετε, ο ανιψιός του Εμίρη του Κουβέιτ), ιδιοκτήτης του πολυτελούς πολυκαταστήματος Villa Moda στο Κουβέιτ και του  βραβευμένου Villa Moda στο Μπαχρέιν αγαπάει μεταξύ άλλων τα αρώματα.

 

Το καινούριο του project Τhe Fragrance Kitchen (TFK) είναι ένας οίκος αρωμάτων που είναι έτοιμος να κατακτήσει τον δυτικό κόσμο. Είναι το πρώτο brand από το Κουβέιτ που είναι εγγεγραμμένο στην Διεθνή Ένωση Αρωματοποιίας και όπως θα δείτε και εδώ, συνδυάζει σε κάθε αρωματική του δημιουργία την εικόνα, τον ήχο και το συναίσθημα. O Sheikh Μajed Al - Sabah συνεργάζεται με καλλιτέχνες και designers από όλο τον κόσμο για την δημιουργία των αρωμάτων του, κάθε άρωμα συνοδεύεται από ένα mood video, ενώ δεν παραλείπει να παραθέσει ακόμη και την αγαπημένη του μουσική playlist!

 

 

kolaz3

 

Τα αρώματά TFK είναι κυρίως unisex, αν  και κάποια είναι περισσότερο θηλυκά ή ανδρικά από κάποια άλλα. Διακρίνουμε μια προτίμηση του δημιουργού προς τα αντρικά, ενώ δύο άνθρωποι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφασή του να ασχοληθεί με τον μαγικό κόσμο των αρωμάτων: η γιαγιά του και τα μυστικά της έλαια που προμηθευόταν από τα souk market αλλά και ο Tom Ford καθώς συμμετείχε στη δημιουργία του Arabian Wood που ανήκει στην Private Blend Collection. Τα αρώματά του χωρίζονται σε 3 σειρές. Η συλλογή Signature (με τα μπουκάλια που φέρουν επάνω τους έναν αριθμό) είναι πιο φρέσκα αρώματα για κάθε μέρα, η Εxclusive συλλογή έχει πιο βραδυνά, σέξι αρώματα με έξυπνα, εφευρετικά ονόματα με λογοπαίγνια. 

Η αγάπη του Αl Sabah για την τέχνη φαίνεται και από τον διαγωνισμό φωτογραφίας που "τρέχει" μέχρι και το τέλος του 2012 στο thefragrancekitchen.com

 

 

kolaz2

 

To νέο του δημιούργημα είναι το άρωμα The Man from Ipanema και ανήκει στην Ηandmade Collection, με την επιδίωξη κάθε άρωμα και κάθε μπουκάλι αυτής της συλλογής να είναι ένα έργο τέχνης. 

 

kolaz

 

Οι φωτογραφίες είναι από τα πρόσφατα εγκαίνια του νέου του καταστήματος ΤFK στο Μιλάνο, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας, όπου φυσικά παρευρέθηκε ο ίδιος ο Al Sabah και τα μοντέλα του. Το πρώτο κατάστημα TFK βρίσκεται στο Κουβέιτ στον πύργο Al Hamra. 

Και φυσικά έπεται συνέχεια. 

 

 

 

 


Σελίδα 3 από 5

Boys