Close Panel

Login

 

             

Toys for Boys
Γκρρρρ!
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Τετάρτη, 30 Οκτώβριος 2013 00:00
     

Αντί για δόντια, έχει καρφιά! Είναι το νέο limited edition ποδοσφαιρικό παπούτσι Υοhji Yamamoto adizero f50 της Adidas. 

 

1

 

Δεν είναι πολύ εντυπωσιακό; Δεν αξίζει να το έχεις, να το βλέπεις, να τολμήσεις να το φορέσεις ακόμη κι αν η σχέση σου με το ποδόσφαιρο είναι πλατωνική; 

 

Η Adidas σε συνεργασία με τον βραβευμένο Ιάπωνα σχεδιαστή μόδας Yohji Yamamoto, τον άνθρωπο πίσω από τη συλλογή adidas Y-3, παρουσιάζει το Yohji Yamamoto adizero f50 που θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό ζευγαριών.

 

 

2

 

Μόνο 2.000 ζευγάρια του εντυπωσιακού f50 θα είναι διαθέσιμα παγκοσμίως και είναι διαθέσιμα προς πώληση από τη Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου.

 

Στο μπροστινό μέρος του παπουτσιού απεικονίζεται ένα ζευγάρι αυτοκρατορικών λιονταριών που κατά την αρχαιότητα προστάτευαν τους Ιάπωνες αυτοκράτορες στις ιερές τους κατοικίες. Αυτό το παραδοσιακό στοιχείο συνδέει τη μοντέρνα ιαπωνική κουλτούρα με αυτή του ένδοξου παρελθόντος σε ένα απρόσμενο σχέδιο μεταφέροντας τον κόσμο της μόδας στα ποδοσφαιρικά γήπεδα.

 

 

3

 

 

Ο Yohji Yamamoto εξήγησε πως η έμπνευσή του για το σχεδιασμό του παπουτσιού ήταν: «ένα μίγμα αρχαίων παραδόσεων και σύγχρονης κουλτούρας. Ελπίζω το παπούτσι να ταιριάξει με τους παίκτες και να τους δώσει επιπλέον αυτοπεποίθηση για να εκφραστούν χωρίς φόβο. Οι άνθρωποι πρέπει να αισθάνονται ελεύθεροι να εκφράζονται. Απλά ακολουθείστε το ένστικτό σας».

 

 

Το Yamamoto f50 χρησιμοποιεί την τεχνολογία της σειράς adizero f50 και επιτρέπει στους παίκτες να είναι γρηγορότεροι από ποτέ. Η κάθε πτυχή του παπουτσιού έχει σχεδιαστεί με μηχανική ακρίβεια και με βάρος μόλις 165 γρ., το Yamamoto f50 είναι ένα από τα ελαφρύτερα ποδοσφαιρικά παπούτσια.

 

  

4

 


Το Yohji Yamamoto adizero f50 θα είναι διαθέσιμο από την Τρίτη, 29 Οκτωβρίου, σε επιλεγμένα καταστήματα adidas και κοστίζουν 300 Ευρώ. 

 

Δείτε πως αντέδρασαν και "κάποιοι" που τα έχουν έχουν ήδη στα χέρια τους!

 

 

 

 
Έχεις Μία Ώρα Καιρό...
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Παρασκευή, 07 Ιούνιος 2013 00:00
     

...για να βρεθείς στο αεροδρόμιο και να πετάξεις παρέα με τη Heineken στον τελικό του Uefa Champions League στο Λονδίνο. To μόνο που χρειάζεται, είναι να προλάβεις! 

 

bv

 

Οκ, το story είναι μαγικό, ιδανικό, ονειρεμένο! Για τα κορίτσια, θα ήταν κάτι σαν "Γρήγορα στο σπίτι να φτιάξεις βαλίτσα και σε μια ώρα πετάς για Λονδίνο για ψώνια!" 

 

Το μόνο που άλλαξε σε αυτή την περίπτωση είναι ότι οι τυχεροί ήταν αγόρια και το "έπαθλο" ήταν η απόλυτη πρόκληση, το Δώρο όλων των Δώρων, ο ορισμός της αντρικής (και όχι μόνο) ευτυχίας, ο λόγος να ζει κανείς ώστε να ζήσει αυτό: να δει από κοντά, live, ζωντανά, στ' αλήθεια  τον τελικό του Champions League! 

 

Και η Heineken  είχε τον τρόπο, τη διάθεση και τα μέσα να κάνει αυτό το όνειρο πραγματικότητα για έναν τυχερό της... διπλανής πόρτας στην Αθήνα. Ο "Δρόμος προς τον Τελικό" ή αλλιώς Road to the Final  είναι μια καμπάνια που έφερε τους πιο τολμηρούς, επινοητικούς, έξυπνους, πορωμένους Football Lovers από διαφορετικές χώρες του κόσμου, στο Λονδίνο. Στον τελικό του Champions League στο Wembley. Καθόλου άσχημα, ε;

 

Διότι το ποδόσφαιρο  πρέπει να το μοιράζεσαι. Ιδανικά με μια μπύρα στο χέρι! 

 

 

2

 

To concept ήταν απλό αλλά μεγαλειώδες! Η Heineken προσέγγισε σε ανύποπτο χρόνο, ένα απόγευμα διάφορους άντρες που χαλάρωναν και διασκέδαζαν στην Αθήνα και τους είπε το και το: έχουμε ένα εισιτήριο για Λονδίνο (ξέρετε, για τον τελικό του Champions League) και θα γίνει δικό σου εάν:

 

> πακετάρεις τα πράγματά σου

 

> βρεθείς στο αεροδρόμιο σε μια ώρα

 

> δεν πεις πουθενά τι κάνεις και που θα πας

 

 

3

 

Οι αντιδράσεις ήταν όπως καταλαβαίνετε (ελληνικό ταπεραμέντο, γαρ!) πολλές! Μερικοί έμειναν με το στόμα ανοιχτό, κάποιοι προσπάθησαν να εξασφαλίσουν και γοητευτική παρέα για το ταξίδι τους (και ποιος δεν θα ήθελε να πάει βόλτα στο Λονδίνο με την πανέμορφη Έστερ Μαστρογιάννη;), οι περισσότεροι αντέδρασαν με χιούμορ και όλοι, μα όλοι ενθουσιάστηκαν!

 

Και μετά αγχώθηκαν! Για ποιον θα ήταν αρκετή η μια ώρα; Και ποια δικαιολογία θα έβρισκαν για να εξαφανιστούν πάραυτα από τις παρέες τους;

 

 

4

 

 

Ο Αλέξανδρος έπαιξε τον θιγμένο - απατημένο στην κοπέλα του (τς, τς!), ο Σταύρος πήγε μια στιγμή να ξεπαρκάρει το αυτοκίνητο και δεν γύρισε ποτέ, ο Λευτέρης δεν μπορούσε να αφήσει μια σημαντική δουλειά να περιμένει, διότι...η δουλειά είναι δουλειά! Και μεταξύ μας, πρέπει να πάει στο Λονδίνο για να την κάνει!

 

 

5

 

Ζητούμε συγνώμη για την ποιόητα αυτής της φωτογραφίας, αλλά η ταχύτητα ήταν... μεγάλη! 

 

 

Με λεωφορεία, αυτοκίνητα, ταξί, ακόμη και με την μοτοσυκλέτα της οδικής ασφάλειας, οι μικροί ήρωες του διπλανού μπαρ με το μεγάλο όνειρο να πάρουν στα χέρια τους το εισιτήριο για τον τελικό, ξεκίνησαν για το αεροδρόμιο. Κάποιο δεν τα κατάφεραν. Άλλοι έφτασαν. Αλλά μόνο ο υπέρτατος, ο πιο πολυμήχανος (και στην περίπτωσή μας μηχανόβιος) όλων έφτασε στην ώρα του...

 

 

6

 

 

And the winner is... Λευτέρης!

Και με μιας οι ουρανοί άνοιξαν κι άρχισε να βρέχει κομφετί. Τα χερουβίμ τραγουδούσαν,  η Έστερ χειροκροτούσε και το καταπράσινο εισιτήριο της Heineken βρέθηκε στα χέρια του ώστε ο ίδιος να βρεθεί στο τελικό του Champions League στο Λονδίνο. 

 

Ίσως και να ήταν η πιο συναρπαστική 1 ώρα που έζησε ποτέ. Και σίγουρα το οφείλει στην αγαπημένη του μπύρα και στην αγάπη του για το ποδόσφαιρο. 

 

Αλήθεια, εσείς τι θα κάνατε εάν βρισκόσασταν στη θέση των τριών...διεκδικητών του ονείρου; Μέχρι που θα φτάνατε για να παρακολουθήσετε το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός του πλανήτη; Δείτε το βίντεο και πείτε μας πως θα φτάνατε εσείς πιο γρήγορα και με απόλυτη μυστικότητα στον προορισμό!

 

Στην υγειά σας! 

 

 

 

 

 

 Sponsored Post

 
Please Baby Flush it!
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Τετάρτη, 13 Μάρτιος 2013 00:00
     

Πως γίνεται να τραγουδάνε και να χορεύουν τέσσσερα αγόρια στο WC σου; Bref και γίνεται! 

1

Ok δεν περίμενα ποτέ ότι θα νιώσω την ανάγκη να γράψω και να μοιραστώ μαζί σας τα νέα ενός προϊόντος για την καθαριότητα της... τουαλέτας! 

 

Τόσο πρωτότυπο, έξυπνο, μοντέρνο και σέξι λανσάρισμα όμως ομολογώ ότι δεν το φανταζόμουν. Σημείο των καιρών; Έξαρση τόλμης και δημιουργικότητας των ανθρώπων της "αγοράς;". Η τέχνη στην υπηρεσία ακόμη και των πιο ποταπών μας συνηθειών; Απενεχοποίηση, χιούμορ και κέφι για την ώρα που... απλώς τραβάμε το καζανάκι; Re- Think Wc Now! 

 

Ο Dimitri, ο Marcellus, ο Marcus και ο Alejandro θα σας μυήσουν στην τέχνη του Flushing with Style!

 

kolaz

 

Το concept είναι απλό και μεγαλειώδες. Ένα boy's band, το Balls Dream Band που δημιουργήθηκε προφανώς για τις ανάγκες του εν λόγω project, τραγουδά από τα βάθη της ...τουαλέτας, αναλαμβάνοντας το καθένα από τα τα 4 αγόρια να μας μιλήσει για ένα από τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Ποιο είναι το προϊόν; Είναι το  Bref WC Power Active, ένα νέο καθαριστικό προϊόν για την τουαλέτα με άρωμα φρεσκάδας. Aλλά αυτό δεν είναι μάλλον το θέμα μας! Έχουμε αφήσει κάτι αγόρια στο WC μας! 

 

 

Eδώ μπορείτε να δείτε την πρώτη εμφάνιση των Balls Dream Band που τυγχάνει να είναι το διαφημιστικό video clip για το Bref Wc Power Active. 

 

 

 

To καλύτερο όμως θα ήταν να μπείτε εδώ για να μπορείτε να τραβάτε κι εσείς... το καζανάκι με χάρη! Κάθε φορά που θα το τραβάτε εικονικά (αλήθεια!) καταρράκτες νερού θα βρέχουν τα 4 αγόρια. Τα οποία ενώ στην αρχή το καθένα χορεύει στην στρογγυλή του μπάλα, μοιάζοντας με μοντέλο των Gap, όσο το νερό πέφτει (επειδή θα τραβάτε το καζανάκι) τόσο τα ρούχα τους θα εξαφανίζονται και θα μένουν, πάντα χορεύοντας και τραγουδώντας, με την δέουσα αμφίεση που αρμόζει σε ένα Wc, δηλ. με τα σέξι σλιπάκια τους. 

 

Εnjoy Flushing Girls! 

 

 

 


Σελίδα 2 από 5

Boys