Close Panel

Login

 

             

Beauty All Over

Απρ022014

Τwist & Click!

Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη
     

Παιχνίδι, πολυτελές κόσμημα ή κραγιόν; Το νέο Signature Color Lipstick της Artistry είναι όλα αυτά και όχι μόνο!

 

1

 

Οκ, "άλλο ένα κραγιόν" θα πείτε. Κι όμως, δεν είναι έτσι. Πίσω από τη δημιουργία κάθε νέου προϊοντος ήθισται να κρύβεται πολύ χρόνος, δουλειά, μελέτη και προετοιμασία. Έτσι, άνοιξα με ενδιαφέρον το κουτί που ήρθε στα χέρια μου από την Amway για να ανακαλύψω τι καινούριο είχε να μου πει αυτό το νέο κραγιόν.

 

2

 

To κραγιόν αυτό λοιπόν, η μάλλον η νέα σειρά κραγιόν είναι η ARTISTRY SIGNATURE COLOR LIPSTICK.
23 νέες, ανοιξιάτικες, εντυπωσιακές αποχρώσεις που σίγουρα μπορούμε να βρούμε πολλές που να ταιριάζουν στις διαθέσεις και τις προθέσεις μας! Τα "νέα" όμως για μένα δεν είναι αυτά!

 

3

 

Τα νέα αρχίζουν με ένα... κλικ! Το κραγιόν έχει ένα σύστημα που δεν έχα ποτέ την ευκαιρία να το δώ στα 20 χρόνια που... ανοιγοκλείνω κραγιόν για επαγγελματικού λόγους! Στριφογυρίζεις μια φορά το καπάκι και αυτό με ένα "κλικ" ωθεί προς τα έξω το tube που περιέχει το κραγιόν. Έτσι ώστε με μια κίνηση, πολύ εύκολα και γρήγορα το κραγιόν να είναι έτοιμο για χρήση στο χέρι σου. Μάλιστα επειδή τα πιο απαιτητικά test drives γίνονται κυριολεκτικά την ώρα που οδηγώ και βάφομαι (το ομολογώ) το κραγιόν ανοίγει ακόμη και με ένα χέρι! ;)

 

4Και τα καλά νέα συνεχίζονται. Διότι η συσκευασία και μόνο δεν αρκεί για να θέλεις να βάλεις ένα κραγιόν στο νεσεσέρ σου! Μου αρέσουν πολύ (και μόνο) τα ενυδατικά κραγιόν. Κι αυτό είναι σίγουρα ένα από αυτά, καθώς περιέχει βιταμίνη Ε και μια σύνθεση ελαίων που χαρίζουν στα χείλη έως και 36% περισσότερη ενυδάτωση.  Η ειδικά σχεδιασμένη ημιδιαφανής βάση όλων των κραγιόν γλιστράει επάνω στα χείλη, έχει υπέροχη αίσθηση και κρατάει το χρώμα αρκετά σταθερό.

 

Kαι το καλύτερο; Το "κλικ" είναι πλέον το σύνθημα που όταν το ακούω, ξέρω ότι σε πολύ λίγο ένα απαλό κραγιόν θα με φιλήσει!

 

 

 

   
Μαρ172014

Πως Αγάπησα ένα ΄Αρωμα!

     

Αυτός ο έρωτας κρατάει χρόνια και μόλις τώρα ανανέωσα τους όρκους αιώνιας πίστης και αγάπης! 1

 

Ήταν η πρώτη μου "ανακάλυψη" όταν πρωτοξεκίνησα ως δημοσιογράφος να ενημερώνομαι και να γράφω περί ομορφιάς, σχεδόν πριν από 20 χρόνια! Ετοίμαζα θυμάμαι το πρώτο μου Χριστουγεννιάτικο άρθρο με φρου-φρου και  αρώματα για το περιοδικό, και αυτό ήταν ένα άρωμα που δεν το γνώριζα μέχρι τότε. 

 

Για τα επόμενα χρόνια θα γινόταν το αγαπημένο μου με διαφορά. Το άρωμα - υπογραφή μου, αυτό που ήθελα να φοράω και να με χαρακτηρίζει. Παρ' όλο που λόγω δουλειάς δοκίμαζα και μπορούσα να φοράω σχεδόν κάθε καινούριο άρωμα που κυκλοφορούσε, πάντα μου άρεσε η ιδέα να μένω πιστή σε ένα και μοναδικό άρωμα. Και αυτό το άρωμα ήταν ακριβώς αυτό που θα ήθελα να φοράω για πάντα

 

Το για πάντα δεν κράτησε τελικά...για πάντα. Κι αυτό γιατί το άρωμά μου εξαφανίστηκε από την αγορά. Αρχικά της Ελλάδας και στη συνέχεια και της Αμερικής, την χώρα προέλευσής του. Και σήμερα που εγώ κλείνω τον κύκλο της δημοσιογραφίας ομορφιάς, ανοίγοντας έναν άλλο πανέμορφο κύκλο στην αγαπημένη μου, φυσική, ολιστική και αποτελεσματική Apivita, το υπερ-αγαπημένο μου άρωμα επανακυκλοφορεί! Ο κύκλος αυτός έμελλε να ανοίξει και να κλείσει με την ίδια ακριβώς αγαπημένη μυρωδιά! Τυχαίο;

4

 

Θυμάμαι σαν και τώρα να ανοίγω το άγνωστο κουτί αυτού του αρώματος με το  παράξενο, ελληνοπρεπές όνομα, μιας εταιρίας με ακόμη πιο δύσκολο και παράξενο όνομα: Calyx by Prescriptives.  Mια δημιουργία του 1986 της διάσημης αρωματοποιού Sophia Grojsman. To κουτί μόλις το άνοιγες, είχε από μέσα ένα πολύ έντονο, πράσινο χρώμα. Και έγραφε με διάσπαρτα γράμματα Exhilarating Fragrance. Δηλαδή "συναρπαστικό άρωμα". Λες; 

5

 

Το κουτί άνοιξε, το άρωμα βγήκε, το πρώτο ψιτ! στον καρπό μου έγινε. Και μετά σιωπή. Έκπληξη, θαυμασμός, περιέργεια, ενθουσιασμός. Κι άλλο ψιτ! στο λαιμό, στο ντεκολτέ, στα ρούχα, στα μαλλιά, παντού! Τι συγκλονιστικό, διαφορετικό, δροσερό, φρέσκο, ανεβαστικό άρωμα είναι τούτο! Θα του ζητήσω να γίνει το άρωμά μου! Για πάντα! 

 

6

 

Το φορούσα λοιπόν για κάποια χρόνια παντού και πάντα. Με ελάχιστες παρασπονδίες, καθώς μέσα στα χρόνια όλο και κάποιο καινούριο άρωμα μπορείνα κέρδιζε την προσοχή μου. Κανένα όμως άρωμα δεν θα μπορούσε να κουνήσει το Calyx από το βάθρο που το είχα ανεβάσει στην καρδιά και στο μυαλό  μου. Επιπλέον, άρεσε τόσο πολύ σε όποιον το μύριζε πάνω μου! Μεγάλη επιτυχία!  

 

Μέχρι που τα πρώτα σημάδια ανησυχίας εμφανίστηκαν. Το άρωμα ήταν σε έλλειψη στα ελληνικά πολυκαταστήματα. Θυμάμαι πως αγόρασα τα τελευταία αφρόλουτρα και Body Lotion που είχα βρει, ώστε να διατηρήσω τη μυρωδιά του Calyx επάνω μου με κάθε τρόπο. 

 

Η Prescriptives, μέλος του Group της Estee Lauder, μια ιδιαίτερη αμερικανική μάρκα που ιδρύθηκε το 1979, με έντονη παρουσία στον τομέα του μακιγιάζ (είχε δημιουργήσει θυμάμαι και μια σειρά με sur mesure φον ντε τεν), έφευγε από την Ελλάδα.

 

 

Βρήκα τους τρόπους μου και έπαιρνα το αγαπημένο μου Calyx (το μοναδικό άρωμα της Prescriptives) από το εξωτερικό και κυρίως την Αμερική. Είχα στη συλλογή μου special edition μπουκάλια, διαφορετικά μεγέθη, ακόμη και άρωμα που είχε μέσα του glitter! 

 

Μέχρι που και αυτό το αρωματικό όνειρο μέσα στο οποίο ζούσα τελείωσε. To Calyx έπαψε να κυκλοφορεί, οι "ανταποκριτές" μου από την Αμερική δεν μπορούσαν να μου δώσουν σαφή απάντηση για το απέγινε το αγαπημένο μου άρωμα, τι συνέβαινε στο... αρχηγείο της Prescriptives. 

 

2

 

Tελικά η Prescriptives φρεσκαρίστηκε ως εταιρία το 2011 αλλά το Calyx εξακολουθούσε να είναι άφαντο. Το τελευταίο μου μπουκάλι με το λατρεμένο μου άρωμα έγινε το πιο πολύτιμο beauty απόκτημά μου. Το φορούσα σπάνια για να μην το ξοδέψω. Συχνά άνοιγα το  καπάκι του, το μύριζα με τα μάτια κλειστά και το ξανάκλεινα για να το βάλω πάλι πίσω στο συρτάρι.

 

Μέχρι που... εγένετο φως! Το Calyx ήταν πολύ καλό για να πάψει να υπάρχει. Το Calyx είναι και πάλι εδώ, κάτω από την υπογραφή πλέον της Clinique που ομολογώ πως της ταιριάζει πολύ. Όπως εμένα μου ταιριάζει πολύ το Calyx. 

3

 

Δεν θα σας πω πολλά για το άρωμα. Φοβάμαι πως θα σας αρέσει πολύ και δεν θα το φοράω μόνο εγώ. Θα γίνει και το δικό σας αγαπημένο. Αλλλά κι αν δεν γίνει, δεν θα με πειράξει καθόλου (να ξέρετε!). Θα σας πω μόνο πως είναι τρομερά φρέσκο, πράσινο και αναζωογονητικό, περιέχει νότες από γκρέιπφρουτ, μάνγκο, λευκά άνθη όπως φρέζια, μιγκέ, νερολί και γιασεμί, καθώς και σανδαλόξυλο και το αγαπημένο μου βέτιβερ.

 

 

Βρίσκεται ήδη στα καταστήματα και η Προτεινόμενη Λιανική του Τιμή είναι για τα  50 ml - 61,10 € και για τα 100 ml - 88,03 €.

 

Και κορίτσια, όπως είπαμε! Δεν χρειάζεται να σας αρέσει. Μπορώ να το φοράω μόνο εγώ! ;)

 

 

 

 

   
Ιαν292014

Κορίτσια, τα Φρύδια σας!

Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη
     

Πλούσια, καλοσχηματισμένα, δυνατά. Σαν κάδρο για όλο σας το πρόσωπο. Έτσι είναι τα hot φρύδια σήμερα. Kαι ναι, αν δεν τα έχετε, μπορείτε να τα αποκτήσετε. Μάθετε πως. 

 

a

Donna Karan Spring Summer 2014.

 

Ξεχάστε για λίγο το τσιμπιδάκι των φρυδιών, ή μάλλον μάθετε να το χρησιμοποιείτε σωστά. Εάν θέλετε πλούσια φρύδια, σταματήστε να τα βγάζετε ώστε μετά από 2-3 μήνες να δείτε ακριβώς πόσες τριχούλες διαθέτει το κάθε τόξο. Στο μεταξύ μπορείτε να βελτιώνετε, να τονίζετε και να γεμίζετε το σχήμα τους χρησιμοποιώντας κάποιο ειδικό προϊόν για φρύδια. Στην ανάγκη, το μολύβι και η σκιά ματιών μπορεί να προσφέρει σχετικά παρόμοιες... υπηρεσίες! Μεγάλο μυστικό: αποφύγετε το έντονο, ή μάλλον το πιο έντονο χρώμα σε σχέση με το φυσικό χρώμα των φρυδιών σας γιατί το αποτέλεσμα θα είναι πολύ άγριο και αφύσικο. Ακόμη και για τα μαύρα φρύδια το κατάλληλο χρώμα είναι ένα σκούρο καφέ μολύβι κι όχι  ένα μαύρο μολύβι. Άλλο μεγάλο  μυστικό: το φρύδι να ξεκινά κατακόρυφα επάνω από την εσωτερική γωνία του ματιού και να τελειώνει διαγώνια επάνω από το τέλος της εξωτερικής γωνίας του ματιού. Το φρύδι δηλαδή, να δημιουργεί ένα κάδρο επάνω από όλο το μήκος του ματιού, αλλά και να φεύγει και λίγο πιο έξω από το τελείωμά του. Αλλιώς το βλέμμα αποδυναμώνεται και τα χαρακτηριστικά του προσώπου χάνουν την αρμονία τους. 

 

6

 

Και λίγη Ιστορία Φρυδιών!

Η Shiseido, μια ιαπωνική μάρκα με μεγάλη παράδοση και γνώση, γνωρίζει καλά πως  οι πολιτισμοί δίνουν μεγάλη σημασία στα φρύδια και στο σχήμα τους. 


Στην Ασία, τον 8ο αιώνα κυριαρχούσε η μόδα Hikimayu, σύμφωνα με την οποία οι ευγενούς καταγωγής Γιαπωνέζες έβγαζαν τελείως τα φρύδια τους και στη θέση τους ζωγράφιζαν ένα τόξο. 
Τον 12ο αιώνα οι γυναίκες της ελίτ άρχισαν να ζωγραφίζουν φρύδια σε ωοειδή σχήματα που έμοιαζαν με σύννεφα ή με κηλίδες ψηλά στο μέτωπό τους. Έτσι, τα "φρύδια" τους παρέμεναν ακίνητα και δεν αποκάλυπταν τα συναισθήματά τους, με αποτέλεσμα να δείχνουν σίγουρες για τον εαυτό τους και ικανοποιημένες ανεξαρτήτως του πώς αισθάνονταν στην πραγματικότητα.


Το 17ο και το 18ο αιώνα, στην περίοδο Έντο που χαρακτηριζόταν από οικονομική ανάπτυξη και αυστηρούς κοινωνικούς κανόνες το σχήμα των φρυδιών εξελίχθηκε σε ένα στοιχείο που αποκάλυπτε την ηλικία και την κοινωνική θέση. Οι παντρεμένες γυναίκες δεν είχαν φρύδια. Πριν την τελετή του γάμου, υπήρχε η ιεροτελεστία του ξυρίσματος των φρυδιών, ενώ το μέτωπο μιας γυναίκας παρέμενε κενό μέχρι να γεννήσει το πρώτο της παιδί, οπότε και επιτρεπόταν να δείξει τα συναισθήματά της!!!

 

Το 19ο αιώνα, όταν η Ιαπωνία άνοιξε τις πύλες της μετά από δύο αιώνες απομόνωσης, η Δύση αποτέλεσε πρότυπο προς μίμηση και οι Γιαπωνέζες απέκτησαν ξανά φρύδια, πάντα όμως με μια αυστηρή αίσθηση γεωμετρίας. Μια σειρά αξεσουάρ, όπως ψαλίδια, χτένες και τσιμπιδάκια έκαναν την εμφάνισή τους,  πολλά από τα οποία εξακολουθούν να πωλούνται σήμερα από τη Shiseido στην Ιαπωνία.


Στις αρχές του 20ου αιώνα, τη χρυσή εποχή των ταινιών του βωβού κινηματογράφου δινόταν μεγάλη έμφαση στα σκούρα, εξαιρετικά λεπτά φρύδια. Οι γυναίκες έβγαζαν τα φρύδια τους και τα έκαναν πολύ λεπτά, τα έβαφαν και τα περνούσαν με βαζελίνη ή ελαιόλαδο για να τα τονίσουν ακόμα περισσότερο. Τη δεκαετία του 1930, η Shiseido είχε ήδη δημιουργήσει πολλά δημοφιλή προϊόντα για τα φρύδια, όπως μελάνι, πάστες και πούδρες για τα φρύδια.

 

3

 

Η σύγχρονη Ασιάτισα είναι εδώ! Με ελευθερία κινήσεων, ελευθερία έκφρασης των συναισθημάτων της, αλλά και με πολλά μέσα και τρόπους για να τονίσει τα φρύδια της. 

 

5Η Shiseido διαθέτει δυο πολύ χρηστικά προϊόντα. Το Eyebrow Styling Compact ένα ένα ιδανικό κιτ εργαλείων με τρια διαφορετικά ντουέτα αποχρώσεων για διακριτικό φινίρισμα που διαρκεί όλη την ημέρα.Κάθε παλέτα περιέχει ένα συνδυασμό δύο αποχρώσεων που συνδυάζονται και αναμιγνύονται εύκολα για ευπροσάρμοστο αποτέλεσμα. Με το διπλό απλικατέρ, μπορείτε να σχηματίζετε έντονες γραμμές για τολμηρό look ή να αναμιγνύετε τις αποχρώσεις για πιο διακριτικό αποτέλεσμα.
Για ακόμα μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα, το μολύβι φρυδιών Natural Eyebrow Pencil, σας επιτρέπει να σχηματίζετε λεπτές γραμμές για ακριβές αποτέλεσμα, ενώ είναι αρκετά μαλακό για να δημιουργείτε πιο διακριτικό look. Διατίθεται σε τέσσερα χρώματα που ταιριάζουν ακόμα και στις γυναίκες με πολύ ανοιχτόχρωμα μαλλιά και διαθέτει απλικατέρ που χτενίζει και σταθεροποιεί τα φρύδια.

 

4

 

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Shiseido Dick Page επιμελείται το μακιγιάζ πολλών συλλογών, ολοκληρώνοντας το look που θέλουν να δείξουν οι σχεδιαστές. Και τα φρύδια, όπως στην περίπτωση των Band of Outsiders πρωταγωνιστούν! 

2este

Και η  Estée Lauder δίνει τη δέουσα προσοχή στα φρύδια μας! Μόλις κυκλοφόρησε το διπλό, «micro-slim» μολύβι  Double Wear Stay-in-Place Brow Lift Duo που τονίζει τα φρύδια με εξαιρετική ακρίβεια και εντυπωσιακή  διάρκεια έως και 12 ώρες. Το μολύβι έχει ιδιαίτερα λεπτή μύτη που προσφέρει γέμισμα ακριβείας για φυσική εμφάνιση. Η άλλη του άκρη έχει highlighter με λεπτής υφής οπτικούς παράγοντες ώστε να φωτίζει και να αναδεικνύει το σχήμα των φρυδιών αλλά και όλη την περιοχή των ματιών. 

 

1

 

Στην ανοιξιάτικη συλλογή της η Dolce & Gabbana μας  προτείνει νέους τρόπους να δούμε, να ξαναανακαλύψουμε τα φρύδια μας! Για να τα καταφέρουμε, μας δίνει και τα κατάλληλα εργαλεία: τα νέα μηχανικά μολύβια φρυδιών Shaping Eyebrow Pencil. 

kolaz

 

Δεν χρειάζονται ξύσιμο, είναι αδιάβροχα και πολύ μεγάλης διάρκειας, διαθέτουν 4 διαφορετικές αποχρώσεις και η άλλη τους πλευρά κρύβει ένα πολύ χρηστικό βουρτσάκι. Το τριγωνικό σχήμα της μύτης είναι πολύ εύχρηστο καθώς μπορούμε να κάνουμε λεπτές γραμμές και γεμίσματα ακριβείας με την λεπτή του πλευρά ή να εφαρμόζουμε ευκολότερα το χρώμα σε μεγαλύτερες επιφάνειες με την πλατιά του πλευρά. 

 

xx

 

Εσείς, τι σχήμα φρυδών προτιμάτε, επιθυμείτε, έχετε, σκοπεύετε να αποκτήσετε; Η Pat McGrath, η make up guru της Dolce Gabbana έχει να μας δώσει μερικά tips:

>Φρύδια Glamour. Mεσαίο τόξο, γεμάτο σχήμα που τελειώνει σε λεπτή άκρη. Γεμίστε καλάτο σχήμα με την πλατιά πλευρά του μολυβιού και χτενίστε απαλά τις τριχούλες των φρυδιών. "Καθαρίστε" την περιοχή κάτω από το φρύδι χρησιμοποιώντας κονσήλερ στο χρώμα του δέρματος. 

 

> Φρύδια Modern. Στρογγυλεμένο σχήμα με άκρη που κλίνει προς τα κάτω. Με πολλές μικρές κινήσεις γεμίστε τα κενά του φρυδιού, κάνοντας  πάντα ανοδικές μολυβιές. 

 

> Φρύδια Fashion. Eυθύγραμμο, ανοδικό σχήμα με αμβλύ τελείωμα. Για να δημιουργήσετε βάθος χρησιμοποιήστε ένα πιο απαλό χρώμα στην αρχή του φρυδιού κι ένα πιο σκούρο χρώμα από τη μέση του φρυδιού μέχρι την άκρη. 

 

> Φρύδια Mediterranean. Γεμάτο, πλούσιο τοξωτό φρύδι. Γεμίστε τα κενά των φρυδιών με το χρώμα και χτενίστε τις τριχούλες με κατεύθυνση προς την γραμμή των μαλλιών. 

 

last

Τι λέτε, θα μεταμορφωθείτε σε μοιραία μεσογειακή γυναίκα με καλοσχηματισμένα, πλούσια φρύδια; Όπως οι ηρωίδες των συλλογών των Dolce Gabbana. Άλλωστε και οι δυο ταλαντούχοι σχεδιαστές, έμπνευση από εμάς, τις μεσογειακές γυναίκες παίρνουν! ;)

 

 

 

   

Περισσότερα Άρθρα...

Beauty All Over