Close Panel

Login

 

             

It's Nice to Know!
Look Good
Do Good
Κυριακή, 25 Μάρτιος 2012 00:00
     

To νέο μήνυμα της The Body Shop δίνει στην ομορφιά την πραγματική της διάσταση.

front

Τα αφρόλουτρα με κομματάκια και σποράκια φράουλας ήταν νομίζω από τις πρώτες μικρές, πολύτιμες απολαύσεις ομορφιάς που με έκαναν να αναφωνήσω παίρνοντας το μπάνιο μου ότι η ζωή είναι όμορφη! Και τα στρογγυλά μπουκαλάκια με τα αρωματικά έλαια το μυστικό που περνάγαμε κρυφά χέρι με χέρι κάτω από το θρανίο με τις συμμαθήτριές μου. Η The Body Shop ήταν και είναι αυτά και πολλά άλλα. Και το υπέροχο είναι πως πρόκειται για μια εταιρία που ξεκίνησε πρωτοποριακά το 1976, προτείνοντας νέους τρόπους και νέα ήθη γύρω από την ομορφιά και σήμερα, 36 χρόνια μετά το πρώτο κατάστημα στο Brighton, συνεχίζει να πρωτοπορεί. Η νέα λοιπόν πρόταση της Τhe Body Shop που παρουσιάστηκε επίσημα στις 22 Μαρτίου στο Λονδίνο έχει τον τίτλο "Beauty With Heart". Πρόκειται για μια ιδέα που προσεγγίζει την ομορφιά ως κάτι πολύ περισσότερο από την φροντίδα της επιδερμίδας. Είναι μια παρότρυνση προς όλους τους ανθρώπους να δείχνουν όμορφοι, να νιώθουν όμορφοι και να κάνουν καλό – "Look Good, Feel Good, Do Good". Παγκόσμια πρέσβειρα του Beauty With Heart είναι η Lily Cole, ακτιβίστρια, μοντέλο και ηθοποιός, ένα πρόσωπο που θα εμπνεύσει νέους ακτιβιστές ανά τον κόσμο.

mesaia

«Προσφέρουμε κάτι περισσότερο από απλά προϊόντα ομορφιάς» αναφέρει η Sophie Gasperment, Executive Chairman της The Body Shop. "Πίσω από την ετικέτα τους, τα προϊόντα μας έχουν καρδιά. Και στο μέλλον η ομορφιά θα είναι συνώνυμο με το να δείχνεις όμορφος, να νιώθεις όμορφα και να κάνεις καλό". Η νέα ταυτότητα Beauty With Heart θα παρουσιαστεί παγκόσμια από τις 15 Μαΐου ενώ θα φέρει αλλαγή και στην εικόνα των καταστημάτων, μέσα από έναν νέο σχεδιασμό που θα προσφέρει μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία.

doueto

Η παρουσίαση του Beauty With Heart πραγματοποιήθηκε στην καρδιά του Λονδίνου και έλαβαν μέρος άνθρωποι από το χώρο της μόδας, της ομορφιάς και του lifestyle, όπως η σχεδιάστρια Vivienne Westwood, συνοδευόμενη από τον σύζυγό της Andreas Kronthaler. Όσο για την εντυπωσιακή Lily Cole, Global Brand Advocate της The Body Shop δεν παρέλειψε να αναφέρει πως εδώ και καιρό πρεσβεύει ότι οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές έχουν τη δύναμη να προκαλέσουν θετικές αλλαγές. Η The Body Shop έχει μια υπεύθυνη θέση προς τους ανθρώπους και το περιβάλλον και νιώθει πραγματικά υπέροχα να υποστηρίζει ένα brand που έχει πρωτοστατήσει σε αυτόν τον τομέα αποτελώντας το "παράδειγμα".

 

 

 

 
Nερό Υπάρχει;
Πέμπτη, 22 Μάρτιος 2012 00:00
     

Λέγεται και Λευκός Χρυσός. Για κάποιους ανθρώπους το νερό είναι πολυτιμότερο από το "δικό" μας χρυσάφι. 

 aquaforlife  img_ 007

Πριν 20 χρόνια, στη συνδιάσκεψη του ΟΗΕ για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη στο Ρίο ντε Ζανέιρο ορίστηκε η 22η Μαρτίου ως Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό. Μία από τις θλιβερές διαπιστώσεις είναι πως το 1/6 του πληθυσμού της γης (περίπου 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι) δεν έχει πρόσβαση σε υδάτινες πηγές.

Από την 1η Μαρτίου 2012 ο Giorgio Armani αναλαμβάνει την προσωπική δέσμευση να αυξήσει την πρόσβαση σε ασφαλές νερό, σε συνεργασία με την οργάνωση Διεθνής Πράσινος Σταυρός. Ο στόχος του είναι να ανταποκριθεί στο Acqua for Life Challenge και να προσφέρει 40 εκατομμύρια λίτρα ασφαλούς νερού σε πληθυσμούς που στερούνται πρόσβασης σε αυτό και κυρίως σε παιδιά. Ο ανάλογος στόχος που είχε θέσει πέρυσι υπερκαλύφθηκε καθώς η εκστρατεία του Αcqua for Life βοήθησε 10 κοινότητες της ανατολικής Γκάνας, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 43 εκατομμύρια λίτρα νερού. Ο στόχος του 2012 αφορά στη Βολιβία, μια χώρα με τεράστια προβλήματα.

aromata

Τα δυο δημοφιλή αρώματα, το γυναικείο Aqua di Gioia και το ανδρικό Αcqua di Gio είναι τα «οχήματα» για την επίτευξη του στόχου. Με κάθε πώληση ενός από αυτά τα αρώματα Giorgio Armani, το πρόγραμμα Acqua for Life θα «γεμίζει» με 100 λίτρα ασφαλούς νερού. Επιπλέον, ένας μοναδικός κωδικός στη συσκευασία του αρώματος, θα ωθεί αυτόν που το αγόρασε να συνεχίσει τη δράση του στο διαδίκτυο. Η ιδέα είναι απλή: κάνοντας like στην fan page του Αcqua For Life στο Facebook, 50 λίτρα νερού δρομολογούνται για τους πληθυσμούς του προγράμματος. Όσο πιο πολλοί δηλαδή γίνονται φίλοι αυτής της σελίδας, τόσο πιο πολύ νερό προσφέρεται.

aquaforlife  img_ 005

Nερό Υπάρχει, θα μπορούσαμε να πούμε. Το πόσιμο νερό είναι προφανώς το πρόβλημα, καθώς κατά τα άλλα ο πλανήτης μας, εάν δεν κάνω λάθος, μάλλον κινδυνεύει να πνιγεί από τους πάγους που λιώνουν, τις στάθμες των ποταμών που ανεβαίνουν, τις βροχοπτώσεις που τελειωμό δεν έχουν. Μέσα σε όλο αυτό το ...υγρό κλίμα, να προσθέσω και την εύλογη απορία της παρέας, που πραγματικά προβληματίστηκε με αφορμή τη σημερινή ημέρα: εδώ έχουμε καταφέρει ως είδος να φτάσουμε στο φεγγάρι, δεν μπορούμε να οργανώσουμε αφαλατώσεις ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες όλου του πλανήτη; Κύριοι πλανητάρχες, απαντήστε μας παρακαλούμε!

Mέχρι να έρθει η απάντηση, μπορείτε να επισκεφτείτε το www.acquaforlifechallenge.org και να μάθετε περισσότερα για τις δράσεις του Giorgio Armani και του Green Cross στα πλαίσια της πρωτοβουλίας για εξασφάλιση πόσιμου νερού στις μη ευνοημένες γειτονιές του κόσμου. Και στο βίντεο που ακολουθεί, θα δείτε τι συνέβη στη Γκάνα ενώ εμείς αγοράζαμε τα αγαπημένα μας, δροσερά αρώματα. 

 

 

 
Happy Infos
Σάββατο, 25 Φεβρουάριος 2012 21:41

 

               

 

Ο κόσμος της ομορφιάς είναι συναρπαστικός. Το δείχνουν άλλωστε

και τα νούμερα!


DW 07a

>Eνα μοντέλο στην Αμερική βγάζει κατά μέσο όρο 27.000 δολλάρια το χρόνο. 20.000 δολλάρια είναι η αμοιβή που μπορεί να έχει για ένα μόνο fashion show ένα top model όπως η Daria Werbowy.

>4 πρακτορεία μοντέλων απέρριψαν την Tyra Banks πριν της κλείσει συμβόλαιο το πρακτορείο Elite Models.

>To 90% των γυναικών ηλικίας 15-49 χρησιμοποιεί τουλάχιστον ένα καλλυντικό προϊόν κάθε μέρα. Η "μέση" γυναίκα φοράει κραγιόν 6 ημέρες την εβδομάδα και το βάζει 2,4 φορές την ημέρα. (έρευνα L'Oreal)

>Mία στις πέντε γυναίκες χρειάζεται τουλάχιστον 90 λεπτά για να ετοιμαστεί για μια έξοδο. Το 61% θέλουν μια ώρα ή λίγο περισσότερο και μόλις το 60% είναι έτοιμες σε λιγότερο από 30 λεπτά. (έρευνα Gillette)

>33 λεπτά κάθε μέρα χρειάζεται μια γυναίκα 18-28 ετών για να λούσει, στεγνώσει και κάνει styling στα μαλλιά της. Στη συνέχεια, το 76% εξ αυτών (οι τρεις στις τέσσερις) θα καταλήξουν να πιάσουν τα μαλλιά τους σε αλογοουρά ή σε κάποιο κότσο. Επιπλέον, οι γυναίκες σκέφτονται τα μαλλιά τους 43 φορές την ημέρα και το σεξ 48 φορές!

>Το 28% των γυναικών ηλικίας 18-34 θα θυσίαζαν διακοπές μιας εβδομάδας εάν ήταν να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να ξυρίσουν τα πόδια τους! (έρευνα Neutrogena)

>Στο εμπόριο κυκλοφορούν περίπου 1.000 διαφορετικά προϊόντα κατά του φριζαρίσματος των μαλλιών.

>Το 72% των γυναικών φορούν ψηλά τακούνια και το 80% παραπονιούνται για πόνους στα πέλματα και τα πόδια.

>Η γκαρνταρόμπα παπουτσιών της Carrie Bradshaw στο Sex and the City έχει υπολογιστεί πως στοιχίζει 400.000 δολλάρια.

>Τι έκανε η Paris Hilton 9 ώρες μετά την αποφυλάκισή της; Πήγε κομμωτήριο για να βάλει extensions στα μαλλιά της.

>O Marc Jacobs έχει 28 τατουάζ στο σώμα του. Ενα από αυτά στο δεξί του χέρι απεικονίζει τον Mπομπ Σφουγγαράκη

>Το χαμόγελο της Julia Roberts είναι πρώτο σε ζήτηση στα ιατρεία αισθητικής οδοντιατρικής.

>Κατά μέσο όρο μια γυναίκα χαμογελάει 62 φορές την ημέρα :) και ένας άντρας 8 φορές την ημέρα :(

>Η Uma Thurman φοράει 43 νούμερο παπούτσι αν και η ίδια προτιμάει να δηλώνει πως φοράει "σχεδόν 42"!

 

 
Περισσότερα Άρθρα...


Σελίδα 12 από 13

Beauty Talk