Close Panel

Login

 

             

18Σεπτέμβριος2012

Γεύσεις από το Μέλλον Τώρα!

     

Δεν φαντάζεστε τι μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία για την ομορφιά και την υγεία μας...προσεχώς!

 1

 

Πριν από δυο χρόνια είχα τη χαρά να παρακολουθήσω την ετήσια παγκόσμια Παρουσίαση Καινοτομιών Τεχνολογίας της Procter & Gamble που έγινε στην Αθήνα. Eίναι από εκείνες τις φορές που χαίρομαι πολύ που είμαι δημοσιογράφος. Άνθρωποι από όλο τον κόσμο και από διαφορετικές ειδικότητες, beauty experts, ερευνητές, μελετητές, επιστήμονες και στελέχη κέντρων, ινστιτούτων και οργανισμών, μας έδωσαν από τη δική τους πλευρά την εικόνα του μέλλοντος που έρχεται σε σχέση με την κοινωνία, την υγεία, την ομορφιά, την ευεξία, το περιβάλλον, την οικονομία aλλά και τις τάσεις. Παρουσιάστηκαν δηλαδή μερικά από τα πολλά στοιχεία που μια τεράστια εταιρία όπως η Procter & Gamble έχει στη διάθεσή της, επεξεργάζεται και χρησιμοποιεί ώστε να χαράζει την πορεία της δημιουργώντας νέα προϊόντα.

 

2a

 

Πριν δυο χρόνια λοιπόν, και για δύο σχεδόν ημέρες έγραφα ακατάπαυστα. Κοιτώντας και πάλι σήμερα τις σημειώσεις μου, νομίζω πως είναι μια καλή ιδέα να μοιραστώ μερικά από τα πιο «ζουμερά» πράγματα που είδα και άκουσα τότε για τα ...μελλούμενα. Μερικά είναι ήδη η σημερινή μας πραγματικότητα, κάποια άλλα βρίσκονται στο δρόμο!

 

Ξεκινάω με το ρητό που μας είπε στον εναρκτήριο λόγο του ο Vice President της P&G για την δυτική Ευρώπη Αdil Mehboob – Khan, ο οποίος το δανείστηκε από τον Όμηρο: Στην Ομορφιά και τη Νιότη, η σοφία είναι σπάνια.

 

Όσα ακολουθούν δείχνουν πόση σοφία και επιστήμη κρύβεται πίσω από αποφάσεις που αφορούν την ομορφιά και τη νιότη μας!

> Ο κόσμος μας θα γίνει σαν ένα Παγκόσμιο Μικρό Χωριό. Χωρίς πολιτιστικά σύνορα και εθνικιστικούς διαχωρισμούς.

 

> Η φύση μας διδάσκει και εμφανίζεται ο νέος όρος «Σπανίδα». Προέρχεται από τις λέξεις Σπάνιο και Χλωρίδα – Πανίδα.

 

> Ο παγκόσμιος πληθυσμός γερνάει. Ο μέσος όρος ζωής αυξάνεται και ο άνθρωπος που ...θα ζήσει 1.000 χρόνια ζει ανάμεσά μας και είναι λιγότερο από 40 ετών σήμερα!

 

 

4

 

> Στο μέλλον μπορεί να μην υπάρχουν φυσικά κόκκινα μαλλιά καθώς το γονίδιο αυτό εξαφανίζεται! (Zήτω οι κόκκινες βαφές!!!)

 

> Το 90% του αποτυπώματος άνθρακα ενός σαμπουάν είναι το ζεστό νερό που χρησιμοποιούμε στο λούσιμο!

 

> Η λύση στο πρόβλημα της τριχόπτωσης θα έρθει από τις θεραπείες με βλαστοκύτταρα που θα γίνονται επί τόπου. Κάτι τέτοιο όμως χρειάζεται ακόμη τουλάχιστον μια 10ετία για να γίνει πραγματικότητα.

 

> Θα εμφανιστούν προϊόντα που τονίζουν ή αλλάζουν παροδικά τα εθνικά μας χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών, του δέρματος, των ματιών.

 

3

 

> Η έρευνα (και οι επενδύσεις) στρέφονται γύρω από τον ανθρώπινο μεταβολισμό. Στην Ιαπωνία έχεις φτιαχτεί μεταξωτή κουβέρτα με αμινοξέα που αυξάνει τον μεταβολισμό!

 

> Τα customized φάρμακα και η καταγραφή του ατομικού DNA προφίλ μας θα μπουν στην καθημερινότητά μας. Όπως και η αύξηση στήθους με δικά μας βλαστοκύτταρα, η επούλωση εγκαυμάτων με σπρέι δικών μας κυττάρων, τα quantum dots (κβαντικές τελείες) σε μορφή κρυστάλλων που αλλάζουν χρώμα όταν ανιχνεύουν καρκινικά κύτταρα στον οργανισμό.

 

> Και ένα βασικό συμπέρασμα που βγήκε από την ομιλία γύρω από την έρευνα (και τα πειράματα σε... σκουλήκια) για τον έλεγχο της γήρανσης σε σχέση με τα γονίδια: όταν περιορίζεται η τροφή, πέφτει η ινσουλίνη (πρωτεΐνη) και τότε ενεργοποιείται ένα συγκεκριμένο γονίδιο (ονομάζεται foxo) το οποίο βοηθά στην διατήρηση της ζωής. Και μια απλή οδηγία: λιγότερη τροφή – λιγότερη ζάχαρη (η ζάχαρη ενεργοποιεί την ινσουλίνη) = καλύτερη λειτουργία της καρδιάς, περισσότερη και καλύτερη ζωή!

 

> Μεγάλο πεδίο έρευνας: τα γονίδια που σχετίζονται με το δέρμα και οι «δείκτες» που μπορούν να οδηγήσουν τις δομικές πρωτεΐνες προς τα επάνω ώστε νε έχουμε πιο νεανικό δέρμα.

 

> Αύξηση των Beautytronics: συσκευών και μεθόδων που χρησιμοποιούν διάφορες ενέργειες (π.χ. το φως, τη θερμότητα) για να βελτιώσουν την ποιότητα και την εμφάνιση του δέρματος.

 

5

 

> Πολλές τάσεις θα προέλθουν από την Ασία και θα τις υιοθετήσουμε στην καθημερινότητά μας:ο Ιαπωνικός τρόπος ζωής, η πνευματικότητα, οι εναλλακτικές θεραπείες, η ομοιοπαθητική, η αγιουρβέδα κ. ά.

 

> Θα αναδειχθούν trends με νόημα και θα πολλαπλασιαστούν τα πολυχρηστικά προϊόντα.

 

> Έχουμε ανάγκη από κάτι πιο αγνό και απλό. Η πολυτέλεια και η χλιδή δεν πεθαίνουν, γίνονται όμως πιο αθόρυβες, διακριτικές και κρυμμένες.

 

> Saving Is In – Spending Is Out. Οι σπατάλες τελειώνουν (όπως και τα χρήματα!)

 

Εδώ κάπου τελείωσαν και οι σημειώσεις μου! Ελπίζω σύντομα να έχω τα επόμενα νέα γύρω από τις εξελίξεις στο σύμπαν της Ομορφιάς για να μοιραστώ μαζί σας! ;)

 

 

 

Θα το αφήσετε Ασχολίαστο;

Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Wellness