Close Panel

Login

 

             

Ηealth Tips
Check Up Αντιγήρανσης
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Δευτέρα, 21 Ιανουάριος 2013 00:00
     

Η Ορθοβιοτική έχει τους τρόπους να μας κάνει να ζήσουμε περισσότερο, καλύτερα και ομορφότερα!

 

b

 

Καθώς ανοίγουν οι αυτόματες πόρτες, νομίζεις πως μπαίνεις σε κλινική του Beverly Hills και περιμένεις ότι θα πέσεις πάνω στην Angelina. Ή έστω στην Demi Μοore! Kι αν οι διάσημες του Hollywood έχουν σίγουρα κάποια μυστικά και μια ολόκληρη ομάδα ειδικών να φροντίζουν για την υγεία και την εμφάνισή τους, αυτό δεν σημαίνει πως κι εμείς οι λιγότερο... διάσημοι δεν μπορούμε να έχουμε τα ίδια μέσα στη διάθεσή μας. 

 

c


Η Ορθοβιοτική είναι ένα πρότυπο πολυιατρείο προληπτικής ιατρικής και αντιγήρανσης. Μια ομάδα εξειδικευμένων ιατρών και συμβούλων αναλαμβάνει να εξετάσει τον τρόπο που ο οργανισμός μας γερνάει και να προτείνει τις καταλληλότερες "θεραπείες". Κι αυτό γιατί στην Ορθοβιοτική η γήρανση προσεγγίζεται ως κρυφή φλεγμονή που αρχικά πρέπει να εντοπιστεί, να μελετηθεί και στη συνέχεια να αντιμετωπιστεί. 


Και πως γίνεται αυτό; Με ειδικές εξετάσεις και μετρήσεις από μηχανήματα που κάνουν τα... δύσκολα εύκολα: ψηφιακή θερμογραφία σώματος, υπερηχογραφικός έλεγχος, έλεγχος τριχοειδών αγγείων με Bio Clip, μέτρηση βιολογικής ηλικίας, μέτρηση του κολλαγόνου του δέρματος, έλεγχος του οξειδωτικού στρες, γονιδιακός έλεγχος, έλεγχος ορμονών κ.ά. 


Κι αν όλα αυτά ακούγονται... βουνό, όπως διαπίστωσα μπορούν να γίνουν εύκολα, ανώδυνα και γρήγορα σε μια και μόνο επίσκεψη!


 d


Eίδα, έμαθα και έκανα πολλά στην Ορθοβιοτική, με τη βοήθεια του κυρίου Μιχάλη Παπαχαραλάμπους (Ειδικός Παθολόγος Επιστημονικός Διευθυντής Ορθοβιοτικής) και της ομάδας του, ακολουθώντας το κλινικό πρωτόκολλο αντιγήρανσης που αποκάλυπτε κομμάτι - κομμάτι τον τρόπο που ο δικός μου οργανισμός λειτουργεί. 


Το ζητούμενο μπορεί να είναι πάντα η ωραία εμφάνιση, αλλά σπάνια ένας μη υγιής οργανισμός δείχνει όμορφος και έχει να επιδείξει σφρίγος, λάμψη και υπέροχη επιδερμίδα χωρίς ρυτίδες! 


Στην Ορθοβιοτική λοιπόν έμαθα πως η κρυφή εκφύλιση των κυττάρων του οργανισμού μας θα μπορούσε με τις κατάλληλες κινήσεις να ξεκινήσει στα 60 κι όχι στα 35 χρόνια όπως συνήθως συμβαίνει. Και πως το πρώτο σημάδι τις εκφύλισης αυτής είναι η... πρεσβυωπία! 


Έμαθα ακόμη πως η γλυκοζυλίωση (κάτι σαν καραμελοποίηση των οργάνων) είναι υπεύθυνη για το 50% της γήρανσης και πως μπορούμε να την ανακόψουμε εάν μεταξύ άλλων περιορίσουμε τους υδατάνθρακες στη διατροφή μας! Έμαθα ακόμη για το πόσο σημαντική είναι βιταμίνη D στον οργανισμό μας και πως ακόμη και στην Ελλάδα που διαθέτουμε άπλετη ηλιοφάνεια, έχουμε έλλειψη βιταμίνης D! Ακόμη έμαθα για τα Ω3 και Ω6 που λειτουργούν σαν πυροσβέστες στις κρυφές φλεγμονές αρκεί να βρίσκονται σε ιδανική σχέση μεταξύ τους στον οργανισμό μας. Και πως όλα αυτά μπορούν να ελεγχθούν και να βελτιωθούν! 


a


Τα γονίδια της μακροζωίας, τα βλαστοκύτταρα, ο έλεγχος των ορμονών και του οξειδωτικού στρες είναι μερικά μόνο από τα "εργαλεία" των ειδικών στην Ορθοβιοτική.


Ανάλογα με το ζητούμενο κάθε φορά, μια ομάδα από βιοπαθολόγους, δερματολόγους, πλαστικούς χειρουργούς, γυναικολόγους, ορθοπεδικούς και διατροφολόγους αναλαμβάνουν δράση σχεδιάζοντας εξατομικευμένες θεραπείες. 


Η "συνταγή υγείας" της Ορθοβιοτικής περιλαμβάνει πάντα την καθοδήγηση για τον σωστό τρόπο διατροφής και τη λήψη εξειδικευμένων συμπληρωμάτων διατροφής που τονώνουν στοχευμένα τον οργανισμό ανάλογα με τις ανάγκες και τις ελλείψεις του. 

 

Δείτε περισσότερα και μπείτε στο "κλίμα" μπαίνοντας στο www.orthobiotiki.com

Oρθοβιοτική: Σώρου 3-5 Μαρούσι, τηλ. 210 32 30 000, 210 68 56 720

 

 

 

 

 
Eσείς, θα τρέξετε στον Μαραθώνιο;
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Παρασκευή, 09 Νοέμβριος 2012 00:00
  

Μαραθώνας - Καλλιμάρμαρο. Η διασημότερη διαδρομή του κόσμου αυτή την Κυριακή 11 Νοεμβρίου!1

Η Μiranda Kerr φοράει τα αγαπημένα της RealFlex και EasyTone της Reebok και τρέχει στους λόφους του Χόλλιγουντ. 

 

Εμείς αγαπάμε σίγουρα το τρέξιμο. Άλλοι ενεργά, τρέχοντας όπου και όποτε μπορούμε ή... από τον πάγκο, ως θεατές. To τρέξιμο κάνει καλό στην υγεία, στη σιλουέτα, στη διάθεση. Το λέει άλλωστε κι εδώ

 

  kolaz


Είμαστε βέβαιοι πως στον φετεινό Μαραθώνιο, αυτή την Κυριακή 11 Νοεμβρίου, εκτός από σπουδαίοι αθλητές θα συμμετέχουν και πολλά ωραία αγόρια και κορίτσια κορίτσια σαν την Miranda. Όπως κάθε χρόνο άλλωστε. Αλήθεια!

 

Οπότε κανένας δεν πρέπει να λείπει από αυτή την τεράστια, την μέγιστη αθλητική  γιορτή που γίνεται αυτή την Κυριακή στην Αθήνα. 

 

kolaz2


Όσοι από εμάς δεν τρέξουμε σε κάποια από τις διαδρομές, θα πρέπει να είμαστε στο δρόμο, στο μήκος της διαδρομής, να εμψυχώνουμε τους δρομείς και να συμμετέχουμε στη χαρά τους. Η Αθήνα, η Ελλάδα και όλος ο πλανήτης μαζί, τρέχει και γιορτάζει αυτή τη μέρα!


Περισσότερες πληροφορίες για τον κλασικό μαραθώνιο Αθηνώνν μπορείτε να δείτε εδώ


Καλή επιτυχία, life runners!



 

 

 

 
Μάθημα Αναπνοής
Από τον/τη Μαρία Παμπουκίδη   
Τρίτη, 02 Οκτώβριος 2012 00:00
     

Πάρτε μια βαθά ανάσα. Και μάθετε πως να αναπνέετε σωστά. 

 

proti

 

O χρόνος μεταξύ δύο αναπνοών είναι σχετικός με το χρόνο της ζωής μας. Δηλαδή όσο μεγαλύτερο είναι αυτό το διάστημα (όσο δηλαδή αναπνέουμε βαθιά και αργά) τόσο περισσότερο θα ζήσουμε.

H αναπνοή είναι η σημαντικότερη λειτουργία του οργανισμού μας που μας κρατάει στη ζωή. Μάλιστα ερχόμαστε και φεύγουμε στη ζωή με μια αναπνοή!

Είναι τόσο δεδομένη και αυτονόητη που κανείς σχεδόν δεν μας μιλάει γι΄αυτήν (οκ, εκτός από τον δάσκαλο της γιόγκα!). Είναι όμως σχεδόν βέβαιο πως την κάνουμε λάθος. Ο εναλλακτικός θεραπευτής Κώστας Βάσιας είναι ένας κινητός θησαυρός γνώσεων που μεταξύ άλλων έχει να μας πει και να μας διδάξει πολλά και για την αναπνοή:

 

> Η αναπνοή είναι βασικός τροφοδότης ενέργειας σε όλο τον οργανισμό αλλά και φορέας βιοενέργειας, ενώ ο σωστός τρόπος αναπνοής μας βοηθάει να αναπτύξουμε πολλές δυνατότητες σε σωματικό, ψυχικό και νοητικό επίπεδο.

 

> Αναζητούμε συνεχώς εξωτερικές πηγές ενέργειας σε φάρμακα και συμπληρώματα διατροφής και δεν δίνουμε έμφαση σε αυτή την τεράστια ενεργειακή πηγή, την αναπνοή μας, που έχουμε πάντα διαθέσιμη.

 

> Η σημαντικότερη οδηγία είναι να αναπνέουμε όσο μπορούμε πιο συνειδητά χρησιμοποιώντας το διάφραγμα, αυτόν τον πολύτιμο μυ που ξεχνάμε ότι υπάρχει! Η εισπνοή πρέπει να γίνεται πάντα από τη μύτη ενώ η εκπνοή μπορεί να γίνεται και από το στόμα.

 

> Δοκιμάστε συνειδητά τη διαφραγματική αναπνοή: εισπνεύστε αργά, κατεβάστε τον αέρα προς τα κάτω, γεμίστε τους πνεύμονές σας και συνεχίστε γεμίζοντας και την κοιλιά σας. Κρατήστε για λίγο τον αέρα και εκπνεύστε αργά.

 

> Ο έλεγχος της αναπνοής δίνει μια άλλη διάσταση ελέγχου και ευκολίας σε κάθε μας πράξη και δραστηριότητα, όσο απλή και περίπλοκη κι αν είναι.

 

Περισσότερες πληροφορίες και... οδηγίες χρήσης στο vassiastherapy.gr

 

deep-breahting-for-good-health

 

Προσπαθήστε να ασκείστε όσο πιο συχνά μέσα στην ημέρα στη συνειδητή, διαφραγματική αναπνοή, μέχρι να σας γίνει απαραίτητη συνήθεια. Ο καλή αναπνοή και κατά συνέπεια ο οξυγονωμένος αέρας που θα κατακλύζει το σώμα σας θα σας ηρεμεί, θα σας βοηθάει να καθαρίζετε το μυαλό σας και να αντιμετωπίζετε καλύτερα την καθημερινότητά σας.

Μια καλή ιδέα είναι να κάνετε μερικές ασκήσεις αναπνοής στο κρεβάτι, όταν πέφτετε για ύπνο. Είναι σχεδόν βέβαιο πως η χαλάρωση που θα νιώσετε θα σας βοηθήσει να αποκοιμηθείτε και να απολαύσετε ένα βαθύ ύπνο ανανέωσης.

 

Κι εδώ δείτε μια επίδειξη διαφραγματικής αναπνοής που μπορεί να γίνει ακόμη κι όταν ξαπλώνετε μπρούμυτα!

 

 

 

 


Σελίδα 2 από 3

Wellness