Close Panel

Login

 

             

Ηealth Tips
Καθαρή αναπνοή για Σένα και για Μένα!
Παρασκευή, 25 Μάιος 2012 00:00
     


Ας μιλήσουμε για κάτι chic: την ευχάριστη, δροσερή αναπνοή που όμως εξαρτάται από το σάλιο, τα μικρόβια, τα σφραγίσματα και το τι φάγατε χθές το βράδυ!

 1

 

Σας έχει συμβεί σίγουρα αρκετές φορές. Το έχετε αντιληφθεί σε φίλους, συναδέλφους ή στο καινούριο date που το ενδεχόμενο ενός φιλιού σας προκαλεί μάλλον ελαφριά εφίδρωση, αλλά όχι για τους σωστούς λόγους. Η δυσάρεστη αναπνοή κυκλοφορεί ανάμεσά μας και για να μην σφυρίζετε αδιάφορα, μήπως να βεβαιωθείτε πρώτα μήπως συμβαίνει και σε εσάς; Κι αυτό γιατί είθισται να μην μπορούμε να πάρουμε μυρωδιά εάν η δική μας αναπνοή είναι ...passable! Να λοιπόν ένας εύκολος τρόπος. Την προτείνει μαζί με άλλες πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες ο αμερικανός μετρ της υγιεινής του στόματος, ο Dr. Harold Katz, ιδρυτής της διάσημης California Breath Clinic και της σειράς προϊόντων Thera Breath με το μακρύτατο celeb πελατολόγιο:


> Γλείψτε τη ράχη του χεριού σας και περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα να εξατμιστεί ελαφρώς το σάλιο σας. Η κακή αναπνοή πολλές φορές οφείλεται στα βακτήρια (τα οποία εκλύουν θείο) που βρίσκονται στο βάθος του λαιμού και στη γλώσσα. Αυτό το «υλικό» θα μείνει και στη ράχη του χεριού σας, μαζί με τη χαρακτηριστική του μυρωδιά. Όλοι εκκρίνουμε αυτά τα βακτήρια – βοηθούν στην πέψη. Μερικές τροφές όμως τα πολλαπλασιάζουν, όπως η πρωτεΐνη του κρέατος, το τυρί, η ζάχαρη, το κρεμμύδι, το σκόρδο, το αλκοόλ και φάρμακα όπως τα αντιβιοτικά.

 

Τι να κάνουμε

> Να πίνουμε πολύ νερό, τουλάχιστον 8 ποτήρια καθημερινά. Εάν δεν πίνουμε αρκετό νερό, ο οργανισμός δεν παράγει σάλιο το οποίο έχει και αντιβακτηριακή δράση.

> Να βουρτσίζουμε καλά τα δόντια μας μετά από κάθε γεύμα. Ένα ολοκληρωμένο βούρτσισμα, που περιλαμβάνει και τη γλώσσα, απαιτεί 2 λεπτά «δουλειάς»!

> Να επισκεπτόμαστε τακτικά τον οδοντίατρό μας. Όπως μας ενημερώνει ο επίκουρος καθηγητής Κος. Νίκος Κουβελάς, επιστημονικός υπεύθυνος της Eurodentica, μια κακότεχνη έμφραξη (σφράγισμα), η ουλίτιδα ή και μη καλά προσαρμοσμένες γέφυρες και στεφάνες επιτρέπουν τη συγκέντρωση τροφών και μικροβίων, επομένως και την κακοσμία. Ο γιατρός επίσης μετά την εξέταση μπορεί να προτείνει και έλεγχο από γιατρό ΩΡΛ ( π.χ για ύπαρξη ιγμορίτιδας ή αμυγδαλίτιδας που επίσης προκαλούν κακοσμία στου στόματος) ή γαστρεντερολόγο.

> Να χρησιμοποιούμε σωστά (π.χ όχι να «πριονίζουμε» αλλά να κάνουμε κινήσεις πάνω –κάτω) το οδοντικό νήμα κάθε μέρα, σε κάθε βούρτσισμα.


Κίνηση SOS

Το ραντεβού είναι hot και είναι...σε 10 λεπτά από τώρα; Εάν υπάρχει δυνατότητα, πιείτε λίγο νερό που θα έχετε στάξει λεμόνι. Τα καρότα όπως επίσης και το σέλινο θα βοηθήσουν εάν τα μασήσετε για λίγο (με προσοχή, κι όχι να σας μείνει πράσινο φυλλαράκι στο δόντι!). Μπορείτε φυσικά να μασήσετε μια τσίχλα ή ακόμη καλύτερα μια τσίχλα ή καραμέλα μέντας, πάντα χωρίς ζάχαρη. Nice info: η ζάχαρη, όπως επίσης και το αλκοόλ που υπάρχουν σε τσίχλες και στοματικά διαλύματα αντίστοιχα, αντί να βοηθήσουν, επιδεινώνουν το πρόβλημα.

 

Εάν λοιπόν τα κάνετε όλα αυτά, δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα. Η αναπνοή σας είναι φρέσκια, δροσερή και λαχταριστή. Επιδοθείτε στα φιλιά χωρίς δεύτερη σκέψη. Όπως οι φίλοι μας παρακάτω!

 

11

 

 

 
Στρες; Όχι εγώ!
Τρίτη, 24 Απρίλιος 2012 00:00
     

Get Physical! Κάνει καλό στην υγεία και την ομορφιά σας.

Το λέει άλλωστε και η Olivia!

run3

 

Είναι γεγονός. Το χρόνιο στρες επιταχύνει τη γήρανση του οργανισμού. Κι ενώ το ...λίγο στρες είναι ωφέλιμο καθώς κρατά τον εγκέφαλό μας σε εγρήγορση, το έντονο και κυρίως το χρόνιο στρες μας γερνάει. Σχετική έρευνα έδειξε πως γυναίκες με πολύ αυξημένα επίπεδα στρες είχαν κοντύτερα τελομερή (οι «άκρες» των χρωμοσωμάτων που συρρικνώνονται καθώς τα κύτταρα γερνούν), ενώ όποιες από αυτές έκαναν γυμναστική, όχι! Κι όταν λέμε γυμναστική, μιλάμε για 75 λεπτά την εβδομάδα (μόνο!) κάνοντας κάποιο είδος άσκησης όπως έντονο περπάτημα, τρέξιμο ή χορό. Τι λέτε, δεν είναι μικρό και ευχάριστο το «τίμημα» για ένα τόσο μεγάλο όφελος;

run2

 

Όπως βλέπετε, η Miranda Kerr και η Ηeidi Klum παίρνουν μέρος στο Summer Fun Run στους δρόμους της Νέας Υόρκης που διοργάνωσε η αεικίνητη Ηeidi. Eκτός από τονωμένο και καλλίγραμμο σώμα, η άσκηση και η καλή φυσική κατάσταση μας κάνουν πιο «ανθεκτικούς» στο στρες. Και το συναρπαστικό είναι πως με την γυμναστική μπορούμε εμείς να ορίσουμε το αν το άγχος και η πίεση θα αφήσει τα σημάδια του στον οργανισμό μας, ακόμη κι αν δεν μπορούμε να αλλάξουμε τις αιτίες που μας προκαλούν στρες.

Θέλετε κι άλλα κίνητρα για να γυμναστείτε; Μάθετε λοιπόν πως ακόμη και η σέξι, νωχελική και ζουμερή Μairylin Monroe κάθε πρωί, για 10 λεπτά, έκανε ασκήσεις με βαράκια για να κρατά το μπούστο της στα ύψη!

Και ποιο θα ήταν το απόλυτο soundtrack για να κάνετε τη γυμναστική σας; Φυσικά το παλιό, καλό "Physical" της Οlivia Newton John, τραγούδι που έμεινε 10 εβδομάδες στα charts του Billoboard το 1981. Πατήστε το play!

 

 

 

 


Σελίδα 3 από 3

Wellness